Sirius Black fyller år!
Forum > Off Topic > Sirius Black fyller år!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Okej, det blev lite failat med rubriken eftersom den "riktige" Sirirus Black (eller Gary Oldman för den delen) har födelsedag.
Nej, jag menade Sirius Black härpå mugglis, som är en av mina bästa kommpisar. Jag tänkte att om någon har lust så kan man ju uggla honom ett litet Grattis brev 20 okt, 2011 09:49
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-20 kl. 19:12
|
|
childhoodlight
Elev |
20 okt, 2011 10:48 |
|
Borttagen
|
20 okt, 2011 17:09 |
|
Borttagen
|
Grattis till honom!
20 okt, 2011 17:14 |
|
Knizzlare
Elev |
20 okt, 2011 17:15 |
|
J00KERN
Elev |
20 okt, 2011 18:02 |
|
Elley
Elev |
20 okt, 2011 18:05 |
|
Cyachi
Elev |
Grattis.
Flyttar till Harry Potter! 20 okt, 2011 18:45 |
|
EMELESEL
Elev |
Okej, ska den vara där? O.o
20 okt, 2011 19:12 |
|
Cyachi
Elev |
Haha alltså... Bra att du ändrade första inlägget, för jag kan uppenbarligen inte min fakta och trodde att det var den riktiga Sirius som fyller.
Flyttar tillbaka igen! 20 okt, 2011 21:25 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen