valket dröm godis har du
Forum > Off Topic > valket dröm godis har du
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
sandralovgood
Elev |
19 okt, 2011 16:01 |
|
Salazar1
Elev |
Hmmm, popcorn doppade i smältchoklad hade nog kunnat vara gott.
Slytherin Pride 19 okt, 2011 16:03 |
|
adliitam
Elev |
19 okt, 2011 16:18 |
|
Celebikai
Elev |
19 okt, 2011 16:18 |
|
Luna 1
Elev |
En jordgubbe, som är doppade i tre ganska tjocka lager. Tjockt lager Vitchoklad, TUNNT mjölkchoklad och tjockt mörkt.
Dem skulle kallas; "Chockgubbar"
Tumblr.
19 okt, 2011 16:21 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
19 okt, 2011 17:00 |
|
sandralovgood
Elev |
19 okt, 2011 18:10 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Salazar1: Hmmm, popcorn doppade i smältchoklad hade nog kunnat vara gott. Det finns ju chokladdoppade popcorn, dom är underbaraaaaa! ♥ ...min dröm är att Knasen-godiset kommer tillbaka! ![]()
19 okt, 2011 19:15 |
|
sandralovgood
Elev |
20 okt, 2011 15:21 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen