Nu e det väl rekord igen, ellr?
Forum > Off Topic > Nu e det väl rekord igen, ellr?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MonsterCookie
Elev |
Ja, kolla hur många som e inloggade! 104 var väl tidigare rekordet?
wolfstar deserved better. 18 okt, 2011 20:29 |
|
childhoodlight
Elev |
18 okt, 2011 20:29 |
|
MonsterCookie
Elev |
ah
wolfstar deserved better. 18 okt, 2011 20:30 |
|
Fang
Elev |
För mig står det bara 96 inloggade.
EDIT. Nu står det 106. 18 okt, 2011 20:31 |
|
Smile
Elev |
117 har jag sett att det har varit!
Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3
Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]
18 okt, 2011 20:33 |
|
expelliarmus
Elev |
Vi behöver väl inte en till tråd där alla skriver hur många som är inloggade? :c Alla kan ju faktiskt titta själva vad deras inloggaderäknare står på..
18 okt, 2011 20:38 |
|
MonsterCookie
Elev |
^ nix, tänkte bara uppmärksamma, men nu fanns det ju inget att uppmärksamma so... Nån som kan låsa tråden?
wolfstar deserved better. 18 okt, 2011 20:39 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Dessutom finns det en sån tråd i Quidditchplanen om ni nödvändigtvis måste... Vi behöver väl inte en till tråd där alla skriver hur många som är inloggade? :c Alla kan ju faktiskt titta själva vad deras inloggaderäknare står på.. ![]()
18 okt, 2011 20:40 |
|
Li
Biträdande rektor |
Det som är på bloggen är bara en printscreen från den kvällen när medlemsantalet var som högst på inloggade
without something there is no nothing 18 okt, 2011 20:41 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen