Jag hatar chokladgrodekort
Forum > Harry Potter > Jag hatar chokladgrodekort
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Stolliga Lovegood
Elev |
Japp.
Jag hatar slingersvans och av alla jag kunde få på mitt första chokladgrode-kort var slingersvans. Kan man bytta kort? 18 okt, 2011 19:31 |
|
expelliarmus
Elev |
18 okt, 2011 19:31 |
|
Stolliga Lovegood
Elev |
Ja, det kan jag alltid
18 okt, 2011 19:32 |
|
Borttagen
|
Köp ett nytt kort! Det går snabbt och enkelt att få pengar om du spelar Snape.
18 okt, 2011 19:57 |
|
linnvendela
Elev |
^Eller Hänga Harry!
Jaha. 18 okt, 2011 20:03 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Köp fler kort!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 18 okt, 2011 20:03 |
|
Borttagen
|
Älskar kort, speciellt när man får två Harry potter i rad. (guldigt kort.)
Eller tre silvriga kort på en dag, dvs 3/3. Eller två Gandalf på tre dagar. 18 okt, 2011 20:08 |
|
Stolliga Lovegood
Elev |
Funkar inte att spela snape på någon av mina datorer!
18 okt, 2011 20:11 |
|
Borttagen
|
Ah, men då får du köra Frågesporten eller kanske Hänga Harry (lite segt sätt att få pengar på, men, men). 18 okt, 2011 20:23 |
|
Stolliga Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ah, men då får du köra Frågesporten eller kanske Hänga Harry (lite segt sätt att få pengar på, men, men). Skrivet av Borttagen: Ah, men då får du köra Frågesporten eller kanske Hänga Harry (lite segt sätt att få pengar på, men, men). Skrivet av Borttagen: Ah, men då får du köra Frågesporten eller kanske Hänga Harry (lite segt sätt att få pengar på, men, men). Min Pappa har fixat så att jag kan spela snape! Snällt att skylla på fred och gorge, Fred är död, men det är ju snape me. Hjääääääääääälp, spöken! 18 okt, 2011 20:37 |
Forum > Harry Potter > Jag hatar chokladgrodekort
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen