Vilken stad eller landskap
Forum > Off Topic > Vilken stad eller landskap
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
juliajedward
Elev |
Vart bor du. Själv bor jag i stockholm
Diggeli ding ding ding här glider JULIA in 18 okt, 2011 11:46 |
|
Borttagen
|
SKÅNE!!!
18 okt, 2011 11:47 |
|
Luna 1
Elev |
18 okt, 2011 15:29 |
|
Borttagen
|
Vaxte upp i Goteborg halva mitt liv men sen bestamde pappa att han hade fatt nog av alla Glenns sa vi flyttade till Stockholm.
18 okt, 2011 15:33 |
|
Borttagen
|
Stöckhölm. c:
18 okt, 2011 15:33 |
|
expelliarmus
Elev |
Finns en tråd redan, ska försöka leta på den!
Jag bor i Dalarna. Falun/Hedemora! (skilda föräldrar) EDIT; Här är tråden! http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=9453&page=1#forum.php?topic=335
18 okt, 2011 15:34 |
|
Forgetmenot
Elev |
Värmland ohh goa Värmland!!
18 okt, 2011 15:44 |
|
Borttagen
|
Skåne for the win! I vilken stad? Helsingborg. ^^
18 okt, 2011 15:46 |
|
Borttagen
|
Gnesta, i Södermanland. :3
18 okt, 2011 16:13 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Finns en tråd redan, ska försöka leta på den! Jag bor i Dalarna. Falun/Hedemora! (skilda föräldrar) EDIT; Här är tråden! http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=9453&page=1#forum.php?topic=335 Citerar mig själv. Det finns redan en aktiv tråd om detta, använd den istället.
18 okt, 2011 16:18 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen