Efterlyser film!
Forum > Off Topic > Efterlyser film!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
17 okt, 2011 19:31 |
|
Borttagen
|
herregud den där kommer jag ihåg!
det ser ut som disney, så jag ska bara gå och checka arkivet ^^ 17 okt, 2011 19:32 |
|
Borttagen
|
Jag är säker på att nån dör i filmen också...
Människorna på bilden är in love så ni vet ♥ 17 okt, 2011 19:33 |
|
Borttagen
|
ohohohohohhh, neej jag minns inte :c för en halv sekund och så försvann det ur huvudet X(
17 okt, 2011 19:35 |
|
Borttagen
|
Åh, så synd! Vill så gärna veta vad filmen heter för jag får snapshots i huvudet men jag kan inte riktigt minnas .__.
17 okt, 2011 19:36 |
|
Elley
Elev |
17 okt, 2011 19:40 |
|
Borttagen
|
Kan det vara lyskompisarna eller nått liknande?
Tingeling? 17 okt, 2011 19:41 |
|
Borttagen
|
^^^^
Ska googla! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. DET ÄR THUMBELINA!!!!! ♥ NOSTALGI ÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅ ♥ MINNEN BLOMMAR ♥ Kolla in trailern ♥ http://www.youtube.com/watch?v=jvWzh9NFFZc 17 okt, 2011 19:42 |
|
Borttagen
|
ÅÅåÅ den där har jag på VHS nånstans
17 okt, 2011 20:09 |
|
Elley
Elev |
Känner mig jätte stolt som kom ihåg xD
Thumbelina (eller Tummelisa som de flesta känner den som) är nog en av de bästa filmer som gjorts :'
http://nouw.com/ellenfelixson/
17 okt, 2011 20:11 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen