Språååk!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Min sökfunktion funkar inte så vet ej om det redan finns en sådan här tråd
Iallafall en liten fråga: vilket språk läser ni in the school, förutom engelska då?? 16 okt, 2011 20:55 |
|
Ida S
Lärare |
Tyska och franska
"we live together, and harry does all the cooking." 16 okt, 2011 20:56 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
16 okt, 2011 20:56 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
16 okt, 2011 20:57 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Läser nederländska (inte i skolan) och spanska, hade egentligen velat ha tyska men vi kunde inte välja det i sexan och sen orkade jag inte byta i sjuan..
All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 16 okt, 2011 20:57 |
|
Enchanted
Elev |
Ich lese tyska! Tycker det är otroligt tråkigt dock...
16 okt, 2011 20:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Tyska. 16 okt, 2011 20:58 |
|
Borttagen
|
svenska + engelska + franska + italienska
16 okt, 2011 20:58 |
|
Borttagen
|
Jag läser avancerad engelska. Jag vill inte försvaga språket för vi pratar många språk hemma c:
16 okt, 2011 20:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Enchanted: Ich lese tyska! Tycker det är otroligt tråkigt dock... håller med, tyska är tråkigt! 16 okt, 2011 20:59 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen