eSim
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fotbollsgustav
Elev |
http://e-sim.org/lan.16035/
Om ni går med via länken får ni 2 gold! det är ett spel som påminner om eRepublik om ni spelat det. Gustav Olsson - a new star was born. 16 okt, 2011 18:00
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-17 kl. 16:22
|
|
Fang
Elev |
"Att till exempel berätta att man har en hemsida är helt okej, om man beskriver lite om vad det handlar om och inte bara skriver adressen.
" 16 okt, 2011 18:08 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen