hemma!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag sitter hemma nu.
Mwa, sådär skönt när man inte sett sitt hem på en och en halv månad. Har min röda filt, och är almänt på myshumor. Praktik i fem veckor, sedan en snabbtur till Kintsugi och wrockeborg! Men nu, hemma hemma hemma hemma! Vad borde jag göra? Tips på någon film jag borde se? 16 okt, 2011 16:24 |
|
joel9324
Elev |
16 okt, 2011 16:49 |
|
Enchanted
Elev |
Welcome back!
The notebook eller 500 days of summer 16 okt, 2011 16:59 |
|
Borttagen
|
16 okt, 2011 17:15 |
|
expelliarmus
Elev |
16 okt, 2011 17:17 |
|
Cyachi
Elev |
Åh, kan knappt föreställa mig hur skönt det måste vara att vara hemma igen efter så lång tid.
Forrest Gump är en klassiker som aldrig sitter fel! 16 okt, 2011 17:22 |
|
Borttagen
|
expelliarmushar inte sett någon av dem, så det kanske är en bra ide... Borde först packa upp allting dock.. men just nu känner jag mig sjuuuukt lat.
Cyachi: Det är både och faktiskt... 16 okt, 2011 17:28 |
|
expelliarmus
Elev |
16 okt, 2011 17:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: Det är rätt tunga filmer båda två, man blir inte direkt lycklig av dom, just so you know! Då är det nog inget jag skall se ... XD Jag är på glatt humör! 16 okt, 2011 17:34 |
|
axel
Elev |
kanske x-man eller ecklips
16 okt, 2011 17:49 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen