HP-quiz @ fb
Forum > Off Topic > HP-quiz @ fb
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
EH ja alltså min facebook-sida ska ha ett HP-quiz om ungefär 10 minuter och vi behöver flera deltagare! Det är bara att gå in och gilla sidan och när en fråga dyker upp så skriver ni svaret följt av första bokstaven i ert elevhem (G, S, H, R).
Jag ber om ursäkt om det är ett jätteonödigt ämne men jag känner att det inte skulle passat i Harry Potter-forumet eller Kreativitet-forumet. Här har ni länken: Potterheads
16 okt, 2011 15:28 |
|
Li
Biträdande rektor |
Tyvärr, lite allergisk mot sådana spamquiz
without something there is no nothing 16 okt, 2011 15:29 |
|
childhoodlight
Elev |
HAHA stackars : (( ne för många bad oss att göra det så ah! Det är nästan första gången så vi får se hur det går
16 okt, 2011 15:29 |
|
Li
Biträdande rektor |
Blir säkert bra
without something there is no nothing 16 okt, 2011 15:30 |
|
childhoodlight
Elev |
Ja DET förstår jag! Därför gillar jag bara två sidor (om man inkluderar min) och Voldemophobia, det är de enda som brukar ha quizzes
16 okt, 2011 15:31 |
|
Ida S
Lärare |
Jag kanske är med, om jag hinner =)
"we live together, and harry does all the cooking." 16 okt, 2011 15:32 |
|
childhoodlight
Elev |
16 okt, 2011 15:32 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag är like-galning så jag är typ lite addicted till att gilla ALLT. Men som sagt, det mesta döljer jag sen för att jag inte vill se dem, hahaha
without something there is no nothing 16 okt, 2011 15:33 |
|
childhoodlight
Elev |
16 okt, 2011 15:50 |
|
expelliarmus
Elev |
16 okt, 2011 16:45 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen