Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Vad göru nu ?

Forum > Off Topic > Vad göru nu ?

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Just nu så sitter jag och läser Bert , äter choklad och nördar mugglarportalen

Vad gör du nu ?

14 okt, 2011 18:50

Dante
Lärare

Avatar


Finns redan en väldigt aktiv sådan här tråd, så skriv gärna i den istället.

http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=2814

*låser*

14 okt, 2011 19:37

Forum > Off Topic > Vad göru nu ?

Du får inte svara på den här tråden.