Idag började jag gråta för att...
Forum > Off Topic > Idag började jag gråta för att...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna 1
Elev |
Dela med oss av just varför du började gråta just idag. Kan vara över någon kärleksfilm, en sorlig tv-serie, en familjemedlems död, ALLT från det mest seriösa till oseriösa.
Well, jag är OTROLIGt överkänslig. Så idag hade vi vikarie, som inte var medveten om det. Och plötsligt började tala om rättvisa och orrätvisa. Han började med att fråga vilka som längtade efter julen, alla räcker upp handen, vem som vet om att dem kommer mysa med familjen med Kalle Anka, osv, alla räcker upp handen. Sedan börjar han med sitt snack om att bara en mil härifrån, på femte vånigen, kollar flintskalliga, helt flintskalliga barn ner på marken, och ser att frosten börjar komma. Dem ser i sin almenacka att det är Oktober, och att det snart är jul. Men vet ni skillnaden mellan dem och oss? Dem flesta av dem vet om att dem kommer dö innan julen. Och mycket där i mellan, och såklart börjar allt med en klump i magen, känner mig så hemskt bortskämd, sedan tårögd, ser att kompisen brevid NÄSTAN är tårögd. Steget efter det? Bryta ihop. Jag bröt ihop under lektionen, inför alla. Vår vikarien bad sjukt mcyket om ursäkt, och jag bara grät och grät.
Tumblr.
14 okt, 2011 18:07 |
|
Ginnyy
Elev |
^är jag också överkänslig nu som började gråta när jag läste det du hade skrivit?
Imorse grät jag på lektionen för att jag skrattade så mycket. Hade gjort v'rldens bästa facerape på min klasskompis, jag byte ut hennes profilbild till Rebecca Black. Sen var vi så flummiga att jag började gråta ^^ Sen senare grät jag för att jag hade så himla ont i huvudet, för att jag vill bli frisk och aldrig blir det!
14 okt, 2011 19:00 |
|
tiinaah
Elev |
Jag kan inte säga att jag grät rent ut, men jag blev tårögd av glädje då min syster berättade att hon och hennes kille bokat biljetter för att komma och hälsa på mig och min kille i England OCH vi ska gå på konsert med min och syrrans favorit band när de är här. :'
14 okt, 2011 19:06 |
|
expelliarmus
Elev |
Idag grät jag när jag var ute och löptränade. Allting kändes fel och varenda känsla jag hade begravt inom mig bara kom fram... HEMSKT
14 okt, 2011 20:48 |
|
leumas vän
Elev |
14 okt, 2011 20:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Jag grät för att Phineas & Ferb filmen var så fin~ VISST VAR DEN! Jag och min bror (Han är 19! 8D) vi grät när Perry vandrade i regnet för Phineas skickade iväg honom. ;~; Men jag gråter just nu för jag är så glad. 8DDDD 14 okt, 2011 20:53 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Jag grät för att Phineas & Ferb filmen var så fin~ VISST VAR DEN! Jag och min bror (Han är 19! 8D) vi grät när Perry vandrade i regnet för Phineas skickade iväg honom. ;~; Men jag gråter just nu för jag är så glad. 8DDDD Jag grät mer över slutet. som vi INTE ska prata om här och spoila allt folk. Skicka ugglepost om du vill snacka med mig om den. 14 okt, 2011 20:55 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Ginnyy: ^är jag också överkänslig nu som började gråta när jag läste det du hade skrivit? Imorse grät jag på lektionen för att jag skrattade så mycket. Hade gjort v'rldens bästa facerape på min klasskompis, jag byte ut hennes profilbild till Rebecca Black. Sen var vi så flummiga att jag började gråta ^^ Sen senare grät jag för att jag hade så himla ont i huvudet, för att jag vill bli frisk och aldrig blir det! Yes, yes yo are. BUT BE PROUD, we people ROCK! Men jag kudne inte sluta gråta på en kvart, jag kunde inte. Kände mig så hemsk, och det gör jag fortfarande. JAg är så märkt nu, usch, kommer aldrig vara petig usch, det påverkade MIG SÅ MYCKET!
Tumblr.
14 okt, 2011 21:00 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
Jag gråter inte lät men för några månader sedan blev en av mina vänner jätte osams med en annan av mina vänner. De undvek varandra hela dagen men när vi skulle gå hem för dagen orkade jag inte med dem längre och bröt ihop totalt. Minna vänner blev färskräkta och de bad om ursäkt så jätte mycket.
14 okt, 2011 21:00 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av Luna 1: Dela med oss av just varför du började gråta just idag. Kan vara över någon kärleksfilm, en sorlig tv-serie, en familjemedlems död, ALLT från det mest seriösa till oseriösa. Well, jag är OTROLIGt överkänslig. Så idag hade vi vikarie, som inte var medveten om det. Och plötsligt började tala om rättvisa och orrätvisa. Han började med att fråga vilka som längtade efter julen, alla räcker upp handen, vem som vet om att dem kommer mysa med familjen med Kalle Anka, osv, alla räcker upp handen. Sedan börjar han med sitt snack om att bara en mil härifrån, på femte vånigen, kollar flintskalliga, helt flintskalliga barn ner på marken, och ser att frosten börjar komma. Dem ser i sin almenacka att det är Oktober, och att det snart är jul. Men vet ni skillnaden mellan dem och oss? Dem flesta av dem vet om att dem kommer dö innan julen. Och mycket där i mellan, och såklart börjar allt med en klump i magen, känner mig så hemskt bortskämd, sedan tårögd, ser att kompisen brevid NÄSTAN är tårögd. Steget efter det? Bryta ihop. Jag bröt ihop under lektionen, inför alla. Vår vikarien bad sjukt mcyket om ursäkt, och jag bara grät och grät. Nu när jag tänker efter, så känner jag mig väldigt bortskämd.
14 okt, 2011 21:05 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen