Reportage från Quidditch-SM 2011 :D
Forum > Off Topic > Reportage från Quidditch-SM 2011 :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Li
Biträdande rektor |
Det var länge sen det var augusti men idag fick jag och Erfa hem en tidning med reportage om Quidditch-SM. Superfint var det, speciellt bra är att man kan läsa allt online här:
http://www.busspa.se/BpS/2011_nr5.pdf De har också med ett elevhemstest som är superroligt och bättre än Pottermores without something there is no nothing 14 okt, 2011 16:27 |
|
expelliarmus
Elev |
Åh vilket fint reportage! Ni verkar ha haft en otroligt härlig upplevelse! (det där testet var ju dock lite.... förutsägbart?)
14 okt, 2011 16:38 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av expelliarmus: Åh vilket fint reportage! Ni verkar ha haft en otroligt härlig upplevelse! (det där testet var ju dock lite.... förutsägbart?) Förutsägbart, vad menar du nu....? Jag satt som ett frågetecken och visste verkligen inte vad det skulle vara för svar!!!!!! Tycker att du gnäller lite...... : | without something there is no nothing 14 okt, 2011 16:40 |
|
expelliarmus
Elev |
^ ÅÅÅH, så kanske det är... Jag ska alltid gnälla så himla mycket, freakin' tjatmoster liksom! & ja, vissa har ju helt enkelt inte förmågan att kunna se in i framtiden Li!!! ;ppPpPppp
14 okt, 2011 16:42 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av expelliarmus: ^ ÅÅÅH, så kanske det är... Jag ska alltid gnälla så himla mycket, freakin' tjatmoster liksom! & ja, vissa har ju helt enkelt inte förmågan att kunna se in i framtiden Li!!! ;ppPpPppp Hahahha XD sitter och garvar hysteriskt åt testet verkligen. Är det fredag eller vad? XD without something there is no nothing 14 okt, 2011 16:43 |
|
lillamymin
Elev |
Underbart reportage. Fick en massa flashbacks hela tiden :
Och mina blå skor och min mugglis-tröja fick också vara med Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 14 okt, 2011 16:46 |
|
Fang
Elev |
A. Luna Lovegood och Cho Chang
B. Susan Bones och Hannah Abbott C. Draco Malfoy och Pansy Parkinson D. Harry Potter och Hermione Varför får Hermione inte sitt efternamn. Orättvist. 14 okt, 2011 16:47 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen