Fina/bra/roliga sms
Forum > Off Topic > Fina/bra/roliga sms
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
sten
Elev |
Alla sms som man tycker om.
Finns en sådan här redan så länka gärna. c: "Du som älskar brittiska accenter, söta pojkar och indie lyssnar väl på The View?!?! :o" Man förstår nog inte, men det roliga är att det där är typ mina enda intressen, och man ska inte kunna få någons ALLA intressen i ett sms, som slutar i frågan om man lyssnar på ett visst band. SMS som säger "Jag älskar dig" och inget mer är nog det finaste som finns och när min vän citerat fina låtar för att beskriva hur det är. De gillar jag också. 13 okt, 2011 22:52 |
|
expelliarmus
Elev |
Jag skrev till min mamma senaste idag och frågade vad det blir för mat, svaret jag fick var detta;
"Vi ska äta bajs! Moget mamma, moget... hahah
13 okt, 2011 22:55 |
|
tyri
Elev |
Det finaste messet jag har fått är från killen jag är jätte kär i det är fint och lite sorglig det lyder såhär: jaa du kan lita på mig! Du är jätte söt och så men jag är nog inte kär
14 okt, 2011 09:25 |
|
Mandy Diamond
Elev |
"ingen som jobbar i köket på det här stället har alla indianer i kanoten"
[url=http://neato.blogg.se/?tmp=
14 okt, 2011 09:28 |
|
superman
Elev |
När pojkvännen skrev "jag blir bara mer och mer kär i dig" i somras. Jag tycker det är så coolt att han fortfarande faller trots att vi har varit tillsammans i över ett och ett halvt år...
14 okt, 2011 09:36
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-14 kl. 10:52
|
|
Cyachi
Elev |
"Vill att du ska veta att du betyder så otroligt mycket för mig, du är en av de bästa vännerna man kan få här på jorden, eller nä, i universum! Du kanske tycker att jag är fett skum och random men jag blev bemött på ett ytterst otrevligt sätt idag av någon jag trodde var en vän och kom att tänka på att du verkligen inte är så, du är precis som du är och du är bra! Fast ne, bra - bättre - Mikan! Kommer sakna dig nu när du är borta, oj tänk när jag är borta i tre veckor!! Kan prata om allt med dig och hoppas att du känner detsamma och kan prata med mig. Kraaam, love you! :*♥"
Fick detta av en kompis natten innan jag skulle iväg till Spanien i en vecka, så himla fina vänner jag har?!!? ♥ 14 okt, 2011 10:29 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen