Ida S
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superman
Elev |
Ida S är grym på att skriva, väldigt söt och dessutom en helt awesome medlem på mugglis!
Join her fanclub där vi kan diskutera hur epic hon och hennes fanfictions är! Vår idol: Ida S Boss: superman Vice boss: Enchanted Kakbutler: Luna 1 Glassbutler: avifors Random kramare: Minidjuret Fans: superman JoLizz Knizzlare Enchanted expelliarmus Luna 1 Minidjuret Fang Tonkss avifors 13 okt, 2011 22:05
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-15 kl. 21:25
|
|
JoLizz
Elev |
13 okt, 2011 22:08 |
|
superman
Elev |
She is indeed
13 okt, 2011 22:10 |
|
Knizzlare
Elev |
I'm SO in! Ida skriver 7kt bra! Älskar hennes texter! Och så är hon supersnäll, rolig och förstående också! ♥♥
![]()
13 okt, 2011 22:11 |
|
Enchanted
Elev |
JAG ÄR MED! Men kan inte jag också få någon cool titel? Vice Boss eller något?
13 okt, 2011 22:13 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Enchanted: JAG ÄR MED! Men kan inte jag också få någon cool titel? Vice Boss eller något? Bara för att din visningsbild log så snällt åt mig... 13 okt, 2011 22:15 |
|
Ida S
Lärare |
Hahahaha ♥
Ni ska veta att jag är större fan till er än vad ni är till mig. Och säg inte emot! Jag är en äkta fangirl. Ni är typ, supersköna och gulliga och görare av min dag och underbara! "we live together, and harry does all the cooking." 13 okt, 2011 22:18 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av superman: Skrivet av Enchanted: JAG ÄR MED! Men kan inte jag också få någon cool titel? Vice Boss eller något? Bara för att din visningsbild log så snällt åt mig... Amn't(det är ett ord, jag googlade det ![]() 13 okt, 2011 22:18 |
|
expelliarmus
Elev |
13 okt, 2011 22:51 |
|
Luna 1
Elev |
OMG I AM SOOOOOOOOOOOOO IN!
Vem ska ta med kakor till vår underbara klubb? I think I have some..
Tumblr.
14 okt, 2011 07:43 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen