Wordfeud-namn! :)
Forum > Off Topic > Wordfeud-namn! :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
vet ej om det finns en sådan här tråd, isåfall avada kedavra på denna!
Jag bara undrade vad ni hette på Wordfeud, om ni har det 13 okt, 2011 21:34 |
|
Borttagen
|
Självklart har jag Wordfeud.. heter Ronja29 (fråga mig inte varfpör) där
13 okt, 2011 21:45 |
|
Kintsugi
Prefekt |
[Min reaktion till denna tråd: NEEEEEEEEEEEEJ!!!! först facebook, sedan mer från facebook, sedan massa folk på stan och efter det en del tjöt på andra hemsidor... INTE HÄR OCKSÅ! VVW - Våga vägra worldfeud.... aaaaaaaaah jag kommer börja få mardrömmar av worldfeud-monstret. Vet ni hur han/hon/hen/den/det ser ut? Det gör inte jag men när mardrömmen väl kommer DÅ vet jag.]
^^ Lycka till med ert spelande. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 13 okt, 2011 21:48 |
|
expelliarmus
Elev |
13 okt, 2011 21:48 |
|
Dante
Lärare |
Det finns redan en aktiv sådan här tråd som kan hittas här: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=8432
Uppdatera den gärna med era namn! *låser* 13 okt, 2011 21:49 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen