Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Wordfeud-namn! :)

Forum > Off Topic > Wordfeud-namn! :)

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


vet ej om det finns en sådan här tråd, isåfall avada kedavra på denna!

Jag bara undrade vad ni hette på Wordfeud, om ni har det själv heter jag: hallovilma, hehe fråga inte varför

13 okt, 2011 21:34

Borttagen

Avatar


Självklart har jag Wordfeud.. heter Ronja29 (fråga mig inte varfpör) där Spelar gärna men är ganska trög på att lägga

13 okt, 2011 21:45

Kintsugi
Prefekt

Avatar


[Min reaktion till denna tråd: NEEEEEEEEEEEEJ!!!! först facebook, sedan mer från facebook, sedan massa folk på stan och efter det en del tjöt på andra hemsidor... INTE HÄR OCKSÅ! VVW - Våga vägra worldfeud.... aaaaaaaaah jag kommer börja få mardrömmar av worldfeud-monstret. Vet ni hur han/hon/hen/den/det ser ut? Det gör inte jag men när mardrömmen väl kommer DÅ vet jag.]

^^ Lycka till med ert spelande.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

13 okt, 2011 21:48

expelliarmus
Elev

Avatar


13 okt, 2011 21:48

Dante
Lärare

Avatar


Det finns redan en aktiv sådan här tråd som kan hittas här: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=8432

Uppdatera den gärna med era namn!

*låser*

13 okt, 2011 21:49

Forum > Off Topic > Wordfeud-namn! :)

Du får inte svara på den här tråden.