Vart bor ni?
Forum > Off Topic > Vart bor ni?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
I sin profil kan man ju fylla i vart man bor, så nu är min fråga: vart bor ni?
Själv så bor jag i Dolderhuset, tillsammans med min syster! 13 okt, 2011 14:43 |
|
Borttagen
|
Det finns redan en sån tråd.
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=1510 13 okt, 2011 15:02 |
|
Borttagen
|
Kei.
13 okt, 2011 17:36 |
|
Borttagen
|
fast egentligen, det där var ju en nyhet om att man kunde skriva in vart man bor, denna var mer att diskutera vart man bor? Jag vet inte, är inte det olika saker?
13 okt, 2011 18:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: fast egentligen, det där var ju en nyhet om att man kunde skriva in vart man bor, denna var mer att diskutera vart man bor? Jag vet inte, är inte det olika saker? Haha, jo det trodde jag iaf ^^ 13 okt, 2011 18:20 |
|
Borttagen
|
Det tror jag med...
jag bor iaf i gryffindortornet 13 okt, 2011 18:51 |
|
Enchanted
Elev |
PIGFARTS!
13 okt, 2011 18:54 |
|
superman
Elev |
Hemligheternas kammare, där jag föder upp tama basilisker.
13 okt, 2011 18:56 |
|
Borttagen
|
cell nr. 1337 @ Azkaban
13 okt, 2011 19:01 |
|
cisssi7
Elev |
bor i kungens navel
bor ensam 13 okt, 2011 19:34 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen