Halloween!
Forum > Off Topic > Halloween!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Halloween närmar sig med stormsteg, det är nu mindre än en månad kvar tills alla spöken, häxor, trollkarlar och troll kryper fram ur sina vrår!
Hur kommer ni att fira Halloween? Har ni någon tradition inom familjen eller liknande? Själv så vill jag gå bus-eller-godis runda den kvällen, men känns samtidigt lite barnsligt med det, men det låter så kuul! 12 okt, 2011 21:48 |
|
accioron
Elev |
Jag, childhoodlight, trevor, Elderwand och expelliarmus ska kolla på Philosopher's Stone och säkert göra en massa annat typiskt Halloween-igt!
Och att gå bus eller godis är inte ett dugg barnsligt okej! Kör på! 12 okt, 2011 21:50 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Jag och några kompisar ska gå Avada Kedavra eller godis. Vi har gått påskkärringar de senaste två åren och fått ihop lots of godis så vi hoppas på storvinst nu till Halloween. Sen sover vi över hos någon och är uppe till två och är helt sockerchockflamsiga. Kärlek ♥
(OBS OBS DET ÄR INTE BARNSLIGT ATT GÅ PÅSKKÄRRING ELLER BUS ELLER GODIS. DET ÄR MOGET) ![]()
12 okt, 2011 21:54 |
|
IamAK
Elev |
har ingen aning om jag ska göra något då... kanske blir nån filmkväll med kompisar eller nåt, i have no idea.
kommer ihåg för flera år sen att jag kollade på philosopher's stone med min lille bror på halloween xD och så hade jag fixat nån kartong där jag hade klippt och ritat pumpor och annat halloween grejs och så hade vi typ godis och annat gott där i, höhö. 12 okt, 2011 21:55 |
|
The Deathly Hallow
Elev |
Här har vi faktiskt inga traditioner alls över Halloween, det är lite sorgligt
But don't tell me where the road ends, Cause I just don't wanna know 12 okt, 2011 21:56 |
|
adliitam
Elev |
12 okt, 2011 21:59 |
|
superman
Elev |
12 okt, 2011 22:02
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-12 kl. 22:02
|
|
Amandan
Elev |
Tror jag ska vara med några kompisar, sedan spökar vi ut oss och smiter ut och hittar på något kul. haha. typ bus eller godis, får se.
Min tumblr!
12 okt, 2011 22:02 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av accioron: Jag, childhoodlight, trevor, Elderwand och expelliarmus ska kolla på Philosopher's Stone och säkert göra en massa annat typiskt Halloween-igt! Och att gå bus eller godis är inte ett dugg barnsligt okej! Kör på! iiiiiih this!!! LÄNGTAR SÅ SATANS MYCKET
12 okt, 2011 22:46 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag kommer chilla med en packad väska och längta ut till jobbet som börjar dagen därpå ^^
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 12 okt, 2011 23:05 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen