Irriterad??
Forum > Off Topic > Irriterad??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Smile
Elev |
Hejsan!
Jag hittade ingen liknande tråd om detta men om det finns det så kan väl en prefekt låsa? ja, så brukar ni bli irriterad när man ser att någon har t.ex. kommenterat en Fan Fiction och bara skrivit meeeeeeeeeeeer? Jag kan bli irriterad på det för jag tycker att det inte är särskilt roligt om man bara skriver meeer, eller har jag feel?? Jag menar om man nu vill skriva meeeeer, kan man väl även lägga till varför man vill ha mer? Och så kan jag tycka att det är lite otrevligt att bara skriva mer heeela tiden. Man kan väl skriva lite finare t.ex. Mer när du har tid, som jag brukar göra. De som bara skriver meeeeeeeeeeer brukar oftast bara vilja ha mer foruminlägg. Eller är jag helt ute och vimsar? Skriv gärna vad ni själva tycker!
Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3
Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]
12 okt, 2011 20:20 |
|
Jegli
Elev |
jo, det är lite tråkigt att bara skriva meer. Men ibland vill man bara ha mer. fattar du?
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 12 okt, 2011 20:51 |
|
Smile
Elev |
Ja, men man kan ju då skriva en förklaring varför man vill ha mer.
Om någon skrev meeeeeeeeeeer på min Fan Fiction skulle jag gärna vilja veta varför de vill ha mer, omdet är för hur jag skriver eller kanske handlingen?
Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3
Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]
12 okt, 2011 20:58 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen