Jedward 20 år på söndag!
Forum > Off Topic > Jedward 20 år på söndag!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
På söndag fyller killarna med kanske världens högsta hår 20 år! Jag pratar självklart om Jedward!
Jag minns hur glad jag blev när jag fick höra "Lipstick" första gången, det var på ESC semifinalen och dagen efter minns jag hur jag bah: "Men de där.. tvillingarna, från Irland, var ju bra" Jag minns även när vi skulle åka till Grekland (dagen efter deras konsert på Kista Galleria) och när vi var på Arlanda så såg vi de, ville bara springa fram och krama de men hade inte tid.. Idag överlever jag inte om jag inte får höra deras låtar, de betyder allt för mig, Thank you Jedward! ♥ På söndag ska jag verkligen fira, det blir tårta med några Jedward fans i Uppsala och sedan ska jag spela deras låtar dagen lång! Så, om ni gillar Jedward, kommer ni fira eller inte fira deras födelsedag på söndag? 12 okt, 2011 18:58 |
|
cannedcorn
Elev |
JAG KOMMER FIRA!
Fina fina Jedward! Mitt liv typ kretsar runt de just nu. Älskar de så att det nästan gör ont ♥ Jag kommer fira, förmodligen själv men det duger ändå. Chokladbollar, JedwardTV, Jedward musik och sitta och böla för att jag inte är med de och firar de.. Standard!
12 okt, 2011 19:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av cannedcorn: JAG KOMMER FIRA! Fina fina Jedward! Mitt liv typ kretsar runt de just nu. Älskar de så att det nästan gör ont ♥ Jag kommer fira, förmodligen själv men det duger ändå. Chokladbollar, JedwardTV, Jedward musik och sitta och böla för att jag inte är med de och firar de.. Standard! Du och jag sitter i samma båt just nu tror jag! BTW, vi kan ju fira tillsammans, här på mugglis! Så firar du inte ensam iaf! ♥ 12 okt, 2011 19:52 |
|
Celebikai
Elev |
Ska också fira dom genom att spela deras musik på hög volym
Btw, deras absoluta favoritartist Britney Spears är i stockholm på deras födelsedag x3 ![]()
13 okt, 2011 09:27 |
|
Ginnyy
Elev |
13 okt, 2011 14:10 |
|
Celebikai
Elev |
13 okt, 2011 14:17 |
|
Borttagen
|
Självklart kommer jag fira!
Det har varit mina idoler sedan i början av året! Älskar dem. ♥ 13 okt, 2011 14:44 |
|
Borttagen
|
Oh Jedward. Jag är inte lika galen som säkert många av er är
Kommer antagligen skicka ett tweet och tänka lite extra på dem på söndag. Oh och bara för att jag måste; de har svarat mig på twitter en gång mouhaha. 13 okt, 2011 15:27 |
|
Borttagen
|
Idag fyller de år ♥, idag borde vi fira de lite extra här på mugglis, ni som inte har någon att fira med.. Stay tuned!
16 okt, 2011 09:53 |
|
Celebikai
Elev |
16 okt, 2011 10:06 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen