EM
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Sverige är vidare i EM i fotboll!
11 okt, 2011 22:08 |
|
Borttagen
|
Jag... Har sett det. *ryser*
Kan inte bara fotbollssäsongen vara över? D: 11 okt, 2011 22:09 |
|
Ida S
Lärare |
Åh, är dom? KUL =D
"we live together, and harry does all the cooking." 11 okt, 2011 22:10 |
|
cannedcorn
Elev |
11 okt, 2011 22:11 |
|
scraat
Elev |
Så j*vla najs !
11 okt, 2011 22:11 |
|
Li
Biträdande rektor |
ÄR SÅ GLAD ATT JAG DÖÖÖÖR
without something there is no nothing 11 okt, 2011 22:43 |
|
grodan-boll
Elev |
Weeey!
Kunde inte så matchen på tv, men lyssnade på sportkomendatorerna på radio..kan inte låta bli att älska deras kommentarer och hur himla snabbt dom pratar! ^^ SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 11 okt, 2011 22:48 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av grodan-boll: Weeey! Kunde inte så matchen på tv, men lyssnade på sportkomendatorerna på radio..kan inte låta bli att älska deras kommentarer och hur himla snabbt dom pratar! ^^ Jaa, hur kan man prata så snabbt, okej jag kan göra detmen ändå liksom.
11 okt, 2011 22:49 |
|
Kintsugi
Prefekt |
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
JAG BLEV SÅ JÄVLA ARG BARA. Jag kom hem från gymmet och bah "oh, hur går det för svenskarna". 1-0 till Sverige. *ah, sätter väl på live-sändningen då och tittar lite*... kort därefter. 1-1. VAAAAFAAAAN! *kopplar bort mig från matchen*. DET GÅR ALLTID SKIT FÖR SVERIGE NÄR JAG TITTAR (förutom på Vinter-OS där det faktiskt går rätt okej). MEN GAAAAAH! och så gör Sverige världens match idag. Jag dör. Jag älskar det men jag dör. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 okt, 2011 22:56 |
|
expelliarmus
Elev |
11 okt, 2011 22:58 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen