en knäpp hp story
Forum > Off Topic > en knäpp hp story
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
essa w
Elev |
Dödsätarna anfaller!!!!!!!!!!!
Alla sprang ut för att titta. Det var dödsätare, Harry svärde högt. Harry ta fram din trollstav! sa Ginny Harry såg på henne. Luna, Ron och Ginny stod redoga. Hermione var sjukhuset mitt i natten ( i mugglar värden) det var långt bårta. Lusius och Draco kom fram ur de mörka. Lusius! Draco? Harry var shokad. Nej!!!!!!!!! Vrålade Ginny hon hade märkt att Albus och Rose hade komit ut. Luna spring in med dem. Mörkrets häre är i liv. Draco... Men hur? jag förjörde honom och hans horokrukser jag van skrek Harry. Han hade gjort 8 hotokrukser din fåne skratade Lusius. Hur fick han en kropp att leva med? Han fick ens kårkads pojkes shell sa Lusius. Sen öpnades en mörk dör och Voldemort men Neville i fanmen. Nej!!!! Skrek Ginny,Harry,Ron och Luna. Det blev duell. Ginny med Lusius, Luna med Draco, Harry och Ron med Voldemort. Det strålade med gröna strålar över hela kvartere.imperio! vrålade Draco. Ron!!!!!!! Nej imperio föbanelsen kom på RON!!! Men luna bota Ron snabbt. Avada kevadra! Vrålade Voldemort.Du missade, du missade du misade skrattade Albus genom fånstre!!!!,,...Rose stämde in. Voldenort blev rasande. Och sprang in i huset där Albus och Rouse var i. Nej! Ropade Ginny. Man såg gröna blixsrar genom fönstre.Och man hörde du misade, du misade!!!! Ahhh sa Harry och slog sig i huvudet. De där busfröna. sorry det kan vara lite stav fel... All you need is love :) 11 okt, 2011 16:43 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen