Hur läggar man in bildeR?
Forum > Off Topic > Hur läggar man in bildeR?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Som sagt hur lägger man in bilder???
10 okt, 2011 22:32 |
|
Knizzlare
Elev |
Om den finns på internet:
1.Kopiera bildadressen 2.Klicka på bild (om du ska ha den i ett inlägg, om inte, säg till!) 3. Klistra in bildadressen 4. Klart! (fast du måste ju skicka inlägget/meddelandet såklart ;p) Om den finns i datorn: 1. Gå in på tinypic (.com) 2. Lägg upp bilden där 3. Kopiera texten som börjar med [IMG] 4. Klistra in den i ett inlägg, meddelande eller i din forumsignatur 5. Klart! (fast samma här, du måste ju skicka eller spara eller nnåt.) ![]()
10 okt, 2011 22:33 |
|
Borttagen
|
10 okt, 2011 22:41
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-10 kl. 22:43
|
|
Knizzlare
Elev |
På tumblr, typ
Fast det finns väl på andra sidor också, men sök typ, om du vill ha en rörlig bild med nalle puh på, då söker du på nalle puh gif, eller winnie the pooh gif ;p (och om du vill ha något annat så byter du ju såklart ut nalle puh/winnie the pooh mot det du vill ha xd) ![]()
10 okt, 2011 22:42 |
|
Borttagen
|
Taack vad snäääla ni är
10 okt, 2011 22:44 |
|
Knizzlare
Elev |
10 okt, 2011 22:45 |
|
Borttagen
|
10 okt, 2011 22:50 |
|
Alice...
Elev |
15 okt, 2011 23:04 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen