Ögat o:
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
Heheh, jag blev skiträdd när det där ögat bredvid vänner lyste rött...
Någon annan som det har hänt så med också? S: (Ja, jag upptäckte att det lyste rött nu... xD) 10 okt, 2011 21:38 |
|
expelliarmus
Elev |
10 okt, 2011 22:54 |
|
Minidjuret
Elev |
Jaha, blev lite sådär "vänta nu, har jag verkligen inte sett det innan? o:"
11 okt, 2011 09:16 |
|
Borttagen
|
Får man fortfarande meddelanden eller lyser bara ögat? :O
11 okt, 2011 13:05 |
|
Katla
Elev |
^Man får fortfarande meddelanden.
Vadå rött??? Det lyser ju BRUNT! ♏︎ 11 okt, 2011 13:24 |
|
Snövinge
Elev |
Men de röda/bruna försvinner när man raderar meddelandena, även om man inte läst inläggen...
We are all wizards. Even Ron. 11 okt, 2011 13:38 |
|
Minidjuret
Elev |
Det lyser rött för mig S:
Snövinge- hm... störigt! 11 okt, 2011 14:00 |
|
MonsterCookie
Elev |
Hah, jag blev också jätterädd xD
wolfstar deserved better. 11 okt, 2011 14:09 |
|
Katla
Elev |
11 okt, 2011 14:16 |
|
GinnyOlivia
Elev |
11 okt, 2011 14:21 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen