Hur tar du dig till skolan?
Forum > Off Topic > Hur tar du dig till skolan?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Personligen åker jag tio minuter en kvart med tunnelbanan. Sen är jag efter fem minuters promenad, FRAMME!
Så, hur tar du dig till skolan?
10 okt, 2011 19:54 |
|
Amandan
Elev |
Tar bussen som tar en kvart, sedan tar jag en spårvagn som tar runt tio minuter, efter det så byter jag spårvagn till en annan, efter en kvart till är jag framme i skolan.
Det brukar ta 45-60 minuter till skolan. Min tumblr!
10 okt, 2011 19:55 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av Amandan: Tar bussen som tar en kvart, sedan tar jag en spårvagn som tar runt tio minuter, efter det så byter jag spårvagn till en annan, efter en kvart till är jag framme i skolan. Det brukar ta 45-60 minuter till skolan. Wow, det är låååång tid.
10 okt, 2011 19:55 |
|
IamAK
Elev |
jag cyklar, och det tar ca 6 minuter xD
10 okt, 2011 19:56 |
|
Borttagen
|
Får skjuts eller åker buss c: Tar 2-3 minuter c:
10 okt, 2011 19:57 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
10 okt, 2011 19:57 |
|
Borttagen
|
Jag cyklar på våren och sommaren, och går på vintern.
10 okt, 2011 19:57 |
|
Borttagen
|
Jag går, bor typ.. 700 meter från skolan (a)
10 okt, 2011 19:57 |
|
Elley
Elev |
Går eller cyklar, det tar ca. 5 minuter att gå och 2 minuter att cykla x'
http://nouw.com/ellenfelixson/
10 okt, 2011 19:57 |
|
Danzi
Elev |
Tunnelbana 4 stationer, tar ca 7 minuter bara. Sen går jag från tunnelbanan till skolan och det kanske tar 5-7 minuter
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
10 okt, 2011 19:57 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen