Barndoms sång
Forum > Off Topic > Barndoms sång
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna 1
Elev |
Ja, vilken sång växte du upp med?
Klassikern När trollmor har lagt sina elva små troll=? HÄr kommer Pippi Långstrump? BAmse? Säkert, har många av er Bä Bä vita lam, osv som ni hörde när ni var små. Tyvärr, var min pappa inte normal utan sjöng http://www.youtube.com/watch?v=FDBvAaUuW5o, ja, damer och herrar. Keops pyramid. Och inte bara den, jag växte upp med nästan alla Thåström låtar. Så kommer någon och frågar vem han är, är det inte den 50.åriga gubben som svarar, nej det är elva åringen. Jag växte upp med den, kan hela och sjunger den ofta. Jag är sjuk i huvudet, hej hopp! Haha, nej men, vilken låt växte ni upp med?
Tumblr.
9 okt, 2011 23:32 |
|
Borttagen
|
Typ en Beatles låt som heter "wiht a litle help from my Friends" bara för ätt pappa spela den på piano hela tidning men bara melodin
9 okt, 2011 23:57 |
|
whirlwinds
Elev |
typ hela vapen & ammunition med kent, och lars winnerbäck - kom ihåg mig är typ soundtracket till varenda sommar sedan jag var typ sex år gammal. annars är det väl typ lite green day och sånt, min mamma har världens bästa musiksmak osv.
10 okt, 2011 00:14 |
|
superman
Elev |
10 okt, 2011 10:02 |
|
ikka
Elev |
10 okt, 2011 10:17 |
|
soratanaka
Elev |
Vem kan segla förutan vind, hårdrock & melodifestivalslåtar. haha.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 10 okt, 2011 10:28 |
|
Borttagen
|
Smurfarna
10 okt, 2011 10:43 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen