Vilken drake väljer du?
Forum > Off Topic > Vilken drake väljer du?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Willhelmina
Elev |
Ja, vilken drake vill du ha?
Jag vill ha en Walesisk grön 9 okt, 2011 19:22 |
|
Borttagen
|
Vill ha en Kinesisk Eldboll (Den är sååå söt)
9 okt, 2011 19:23 |
|
Willhelmina
Elev |
Joo den är cool ^^
Om det inte fanns Walesisk så skulle jag lätt vilja ha eldbollen :3 9 okt, 2011 19:24 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Håller med^^ 9 okt, 2011 19:24 |
|
Ella01
Elev |
Jag måste fråga hur mycket får man för drakblodet?
Snälla hjälp mig! ✩✩✩ 14 okt, 2011 17:01 |
|
Borttagen
|
Jag har en Walesisk Grön, den heter MiMo!
14 okt, 2011 17:03 |
|
Ladusvalan
Elev |
En svensk kortnosing, eftersom den är så söt och verkar vara relativt lätt att ta hand om. Fast vad vet jag?
14 okt, 2011 17:04 |
|
Fang
Elev |
Om du menar irl. Borde den här inte vara på kategorin Harry Potter?
Om du menar på mugglis. Borde inte den här vara i kategorin Mugglarportalen? 14 okt, 2011 17:05 |
|
Borttagen
|
Walesisk grön är min favorit. :333
14 okt, 2011 17:07 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen