smeknamn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag sökte, antingen laggar min dator eller så finns det faktiskt inte redan en sån här tråd. kill kill ifall det finns :]
vi har alla smeknamn, visst? jag tänkte att vi kunde dela med oss av pinsamma och unika namn. jag har en bra samling :] kotte whitecat/cat fluff mattan b2 mignonette yoda mister miyagi fluff och kapten filling ja.. det där var pinsamt xD någon som vill dela med sig? 9 okt, 2011 15:27 |
|
GinnyOlivia
Elev |
9 okt, 2011 15:28 |
|
Minidjuret
Elev |
Hmm..
Jag kallas bara för lollo irl tror jag, lodjuret någon gång. Här på internet kallas jag Mini eller Djuret^^ Åh, just det. Har kallats för: Berit, Sven, Klas-Erik, Göran, Brutta, Gunilla och mycket mera. Detta är nog inga smeknamn, men whatever ^^ 9 okt, 2011 15:29
Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 9 kl. 15:30
|
|
Elley
Elev |
t2
Elle Nörd Någonting med orm... Ish Ish Ja, kommer inte på fler nu x)
http://nouw.com/ellenfelixson/
9 okt, 2011 15:29 |
|
Elley
Elev |
9 okt, 2011 15:30 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Elley: Men åååh, jag som precis hittade den >.< Aja http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=7272#forum.php?topic=7272 Där är en tråd om Smeknamn ![]()
9 okt, 2011 15:30 |
|
Elley
Elev |
9 okt, 2011 15:31 |
|
Borttagen
|
Ogge
Ozzy Oskis Göteborg Ja det är väll det, Oskis och Ogge är väll de mest använda och det mest hatade är Oskis. Kanske återkommer om jag kommer på fler. EDIT: Vettefan om något är direkt pinsamt, ja Oskis då. Men de andra tycker jag är okej. 9 okt, 2011 15:31
Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 9 kl. 15:33
|
|
IamAK
Elev |
jag har faktiskt inga smeknamn...
9 okt, 2011 15:31 |
|
Minidjuret
Elev |
Åh, kallades "svarta fåret" på ett lägger fullt med blondiner...xD
9 okt, 2011 15:31 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen