Hur många sidor med meddelanden?
Forum > Off Topic > Hur många sidor med meddelanden?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
Hehe...Detta är en jätteonödig tråd, men jag har tråkigt.
Till saken, hur många sidor med meddelanden som ni fått har ni? Jag har 196 9 okt, 2011 12:50 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
9 okt, 2011 12:51 |
|
Ida S
Lärare |
233 för min del...
"we live together, and harry does all the cooking." 9 okt, 2011 12:52 |
|
Amandan
Elev |
9 okt, 2011 12:53 |
|
Knizzlare
Elev |
Jag brukade ta bort alla mina meddelanden förut men det har jag slutat med nu så nu har jag 12 sidor
Men på skickade meddelanden har jag 366 sidor :3 ![]()
9 okt, 2011 13:03 |
|
Elley
Elev |
9 okt, 2011 13:04 |
|
Katla
Elev |
Har aldrig rensat och har just nu 973 sidor, men det växer ständigt...
♏︎ 9 okt, 2011 13:05 |
|
Elley
Elev |
9 okt, 2011 13:06 |
|
Minidjuret
Elev |
Jag älskar att få mejl, men får sällan några. Det är alltid jag som börjar skicka...
9 okt, 2011 13:09 |
|
Katla
Elev |
..Men jag bevakar också 41 trådar, så alla brev är inte från Mugglister! ;3 ♏︎ 9 okt, 2011 13:09 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen