Jag lyssnar på...
Forum > Off Topic > Jag lyssnar på...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny02
Elev |
Jag vet inte om den här tråden passar bäst här i `Wizard rock` eller `Quidditchplanen` men det fick bli här!
Jag tänkte att det kan vara kul att skriva vilken låt man lyssnar på om man lyssnar på musik elr skulle vilja lyssna på just nu! Man kan ju få tips om bra musik också! Så jag lyssnar på Dumpa mig med Veronica Maggio. "Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow 9 okt, 2011 12:32 |
|
Cyachi
Elev |
Låser, eftersom det redan finns en likadan tråd här.
9 okt, 2011 12:36 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen