HP-Lajv i Uppsala!
Forum > Off Topic > HP-Lajv i Uppsala!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(Det är nu oklart med datum och tider, mer info kommer inom kort!)
Ja, som rubriken lyder så ska det snart bli ett HP-Lajv i Uppsala, men i samband med planeringar för Quidditch-lag och andra hp-event så har vi ännu inte hittat något passande datum! Plats har vi iaf kommit på! :3 8 okt, 2011 21:39
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-22 kl. 17:26
|
|
si_tonks
Elev |
8 okt, 2011 21:44 |
|
Borttagen
|
^ Super, ju felr desto bättre!
8 okt, 2011 21:48 |
|
Elley
Elev |
8 okt, 2011 21:52 |
|
Borttagen
|
^ Synd..
8 okt, 2011 21:58 |
|
Borttagen
|
Låter kul
8 okt, 2011 22:08 |
|
Borttagen
|
8 okt, 2011 22:10 |
|
Borttagen
|
Är inte säkert att jag kan komma ska kolla. Men om jag kan komma kan det ordnas med hämtning vid stationen hitter inte i Uppsala
8 okt, 2011 22:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Är inte säkert att jag kan komma ska kolla. Men om jag kan komma kan det ordnas med hämtning vid stationen hitter inte i Uppsala Det går nog, några kanske kan åka buss därifrån (som vi gjorde på mugglisträffe nden 10 sept) 8 okt, 2011 22:16 |
|
grodan-boll
Elev |
8 okt, 2011 23:52 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen