Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HP-Lajv i Uppsala!

Forum > Off Topic > HP-Lajv i Uppsala!

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


(Det är nu oklart med datum och tider, mer info kommer inom kort!)

Ja, som rubriken lyder så ska det snart bli ett HP-Lajv i Uppsala, men i samband med planeringar för Quidditch-lag och andra hp-event så har vi ännu inte hittat något passande datum! Plats har vi iaf kommit på! :3

8 okt, 2011 21:39

Detta inlägg ändrades senast 2011-10-22 kl. 17:26
Antal ändringar: 2

si_tonks
Elev

Avatar


hakar på om jag kan då

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m79ifyAeGo1qgkhoko1_500.pnghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m7fsmzlnGm1qa6owq.gif

8 okt, 2011 21:44

Borttagen

Avatar


^ Super, ju felr desto bättre!

8 okt, 2011 21:48

Elley
Elev

Avatar


Kan inte, Uppsala ligger lite väl långt bort

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lbvhvsNl4u1qap66jo1_500.gif http://nouw.com/ellenfelixson/

8 okt, 2011 21:52

Borttagen

Avatar


^ Synd..

8 okt, 2011 21:58

Borttagen

Avatar


Låter kul är det en förening eller privatperson som ordnar detta?

8 okt, 2011 22:08

Borttagen

Avatar


^ En mugglismedlem (jag)

Sen har MonsterCookie och ikka bidragit med lite handling osv.

8 okt, 2011 22:10

Borttagen

Avatar


Är inte säkert att jag kan komma ska kolla. Men om jag kan komma kan det ordnas med hämtning vid stationen hitter inte i Uppsala

8 okt, 2011 22:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Är inte säkert att jag kan komma ska kolla. Men om jag kan komma kan det ordnas med hämtning vid stationen hitter inte i Uppsala


Det går nog, några kanske kan åka buss därifrån (som vi gjorde på mugglisträffe nden 10 sept)

8 okt, 2011 22:16

grodan-boll
Elev

Avatar


Skrivet av Elley:
Kan inte, Uppsala ligger lite väl långt bort


samma här..

SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/

8 okt, 2011 23:52

1 2 3 4

Forum > Off Topic > HP-Lajv i Uppsala!

Du får inte svara på den här tråden.