Låtar om era namn?
Forum > Off Topic > Låtar om era namn?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
Finns det någon låt ni älskar, som handlar om en person som har samma namn som dig?
Jag har precis hittat ett band som min kompis tipsade om, och hon skickade världens finaste låt åh! http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=kTrl2BkM9Uo
8 okt, 2011 20:01 |
|
IamAK
Elev |
tror inte det existerar någon låt där man sjunger om nån med mitt namn.
8 okt, 2011 20:04 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Inte som jag älskar, men min kompis tycker om en låt som heter Louise av Eisblume, och jag heter Louise. Jag är inte helt säker på om det är bra att hon tänker på mig när hon hör den, dock. Den är deprimerande...
http://www.youtube.com/watch?v=_I6o7yoPa74&ob=av2n
8 okt, 2011 20:05 |
|
childhoodlight
Elev |
8 okt, 2011 20:05 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
8 okt, 2011 20:06 |
|
superman
Elev |
http://open.spotify.com/track/1GAHZRUXuumajtYZj10lrr
http://www.youtube.com/watch?v=r9SFyC04I_g (börjar på 01:07) Lite rolig sådär 8 okt, 2011 20:08 |
|
whirlwinds
Elev |
8 okt, 2011 20:09 |
|
Celebikai
Elev |
8 okt, 2011 20:09 |
|
superman
Elev |
Skrivet av whirlwinds: tror inte att det finns någon sådan... inte någon bra i alla fall haha :C http://open.spotify.com/track/5jHVR6kyDdKDWHDyJpksJB Helt okej låt 8 okt, 2011 20:10 |
|
IamAK
Elev |
Aida. 8 okt, 2011 20:12 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen