Om du levde på medeltiden...
Forum > Off Topic > Om du levde på medeltiden...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Haha, ja. Min familj började tänka på det här när vi satt och åt tillsammans i torsdags. Om du levde på medeltiden, vad skulle du vara då?
Vi kom fram till att min mamma skulle vara en arg nunna, min storebror skulle vara den ynkliga tonårsbonden som inte klarade någonting, min pappa skulle vara en galet religös människa som stor och ropade typ budord och sånnt hela tiden. Min bror trodde att jag skulle bli typ Jeanne d’Arc. XD So... Vem skulle du vara på medeltiden? Och varför? =D 8 okt, 2011 12:45
Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 8 kl. 12:48
|
|
Borttagen
|
En bodel.
8 okt, 2011 12:47 |
|
Borttagen
|
Jag skulle va en stor och barbarisk viking som är jättekänd och dödar alla som bråkar mot mig.
8 okt, 2011 12:47 |
|
Borttagen
|
Awesome. owo
8 okt, 2011 12:48 |
|
Blaire
Elev |
Ja , min familj är ju ganska omodern så det skulle inte vara någon skillnad om vi levde i en annan tidsperiod..
Heter Rainholly9 i pottermore
8 okt, 2011 12:48 |
|
Borttagen
|
^
Haha. XD Ni hade säkert varit vanliga bönder typ. 8 okt, 2011 12:49 |
|
Borttagen
|
En krigarprinsessa! Som Xena c:
8 okt, 2011 12:53 |
|
Blaire
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ Haha. XD Ni hade säkert varit vanliga bönder typ. Vi är ju det owo Men nä , pappa var det förut innan han flyttade till Sverige medan mamma var en vanlig stadstjej. (alltså hon var också en bonde men bodde bara i en stor stad ) Mina föräldrar gillar inte dagens teknik och blir helt hysteriskt när något går fel enligt dem. Det blir bara jobbigt :c
Heter Rainholly9 i pottermore
8 okt, 2011 12:54 |
|
Noctum
Elev |
jag skulle säkert vara en piga, jag e typ redan en "maid" för mina kompisar ^^ det e alltid jag som lagar mat, plockar undan från matbordet, städar efter oss o såna saker när vi e hemma hos någon xD i skolan e det inte exakt lika men jag e lite maid där också faktist :3 fast jag har inget emot det ._.
8 okt, 2011 13:01 |
|
Borttagen
|
Säkert tjäna som typ piga hos någon bonde
8 okt, 2011 13:02 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen