Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Om du levde på medeltiden...

Forum > Off Topic > Om du levde på medeltiden...

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Haha, ja. Min familj började tänka på det här när vi satt och åt tillsammans i torsdags. Om du levde på medeltiden, vad skulle du vara då?
Vi kom fram till att min mamma skulle vara en arg nunna, min storebror skulle vara den ynkliga tonårsbonden som inte klarade någonting, min pappa skulle vara en galet religös människa som stor och ropade typ budord och sånnt hela tiden. Min bror trodde att jag skulle bli typ Jeanne d’Arc. XD

So... Vem skulle du vara på medeltiden? Och varför? =D

8 okt, 2011 12:45

Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 8 kl. 12:48
Antal ändringar: 2

Borttagen

Avatar


En bodel.

8 okt, 2011 12:47

Borttagen

Avatar


Jag skulle va en stor och barbarisk viking som är jättekänd och dödar alla som bråkar mot mig.

8 okt, 2011 12:47

Borttagen

Avatar


Awesome. owo

8 okt, 2011 12:48

Blaire
Elev

Avatar

+2


Ja , min familj är ju ganska omodern så det skulle inte vara någon skillnad om vi levde i en annan tidsperiod..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi51.tinypic.com%2F23jg7m1.gif Heter Rainholly9 i pottermore

8 okt, 2011 12:48

Borttagen

Avatar


^

Haha. XD
Ni hade säkert varit vanliga bönder typ.

8 okt, 2011 12:49

Borttagen

Avatar


En krigarprinsessa! Som Xena c:

8 okt, 2011 12:53

Blaire
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
^

Haha. XD
Ni hade säkert varit vanliga bönder typ.


Vi är ju det owo

Men nä , pappa var det förut innan han flyttade till Sverige medan mamma var en vanlig stadstjej. (alltså hon var också en bonde men bodde bara i en stor stad )

Mina föräldrar gillar inte dagens teknik och blir helt hysteriskt när något går fel enligt dem.
Det blir bara jobbigt :c

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi51.tinypic.com%2F23jg7m1.gif Heter Rainholly9 i pottermore

8 okt, 2011 12:54

Noctum
Elev

Avatar


jag skulle säkert vara en piga, jag e typ redan en "maid" för mina kompisar ^^ det e alltid jag som lagar mat, plockar undan från matbordet, städar efter oss o såna saker när vi e hemma hos någon xD i skolan e det inte exakt lika men jag e lite maid där också faktist :3 fast jag har inget emot det ._.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffanart.lionking.org%2FArtists%2Ficecreamkatana%2FMeerkatStawberryramble.jpg

8 okt, 2011 13:01

Borttagen

Avatar


Säkert tjäna som typ piga hos någon bonde Men ha knivar gömda i kläderna så att ingen skulle komma åt mig

8 okt, 2011 13:02

1 2 3 4

Forum > Off Topic > Om du levde på medeltiden...

Du får inte svara på den här tråden.