5 saker ingen vet om dig
Forum > Off Topic > 5 saker ingen vet om dig
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Margaret
Elev |
Let's avada this tråd om det redan finns en. Hittade dock ingen när jag sökte. (Var också osäker på om den här passade bäst här eller i "Quidditchplanen", men om den passar bättre där så får en prefekt gärna flytta den.)
Jag börjar med fem saker som inte många vet om mig: 1. Jag har en pappa som älskar att fiska, och därmed har jag vuxit upp med fiske. Fick mitt första kastspö när jag fyllde 3. 2. Jag har gjort en plastikoperation av medicinska skäl. 3. Jag har glasögon. Dock använder jag dem inte så ofta. 4. Jag har spelat gitarr i sex år. 5. En av mina många framtidsdrömmar är att bli historiker. ![]()
8 okt, 2011 11:29 |
|
kinshaw
Elev |
1. När jag bara var några år gammal ville jag typ inget annat än att spela trummor, fick sedan mina egna riktiga när jag fyllde 9. Nu har jag inte spelat på 6 år.
2. Jag samlar på prydnadselefanter, har snart 100 st. 3. Tycker får är de underbaraste djuren som finns, om man bortser från katter. 4. Jag är politiskt aktiv. 5. Jag har en "E.M.D vägg". ![]()
8 okt, 2011 11:41 |
|
GodricH
Elev |
Kinshaw: får man fråga vilket parti/färg? som du är aktiv i ?
8 okt, 2011 11:57 |
|
Borttagen
|
1. Jag har svårt för att lita på människor.
2. Meningen "it's okay not to be okay" betyder mer än vad man kan tro, för mig. 3. Jag har alldeles för höga krav på mig själv 4. Jag tror att mina vänner egentligen inte tycker om mig. 5. Jag hatar physalis-frukter.. 8 okt, 2011 12:00 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av GodricH: Kinshaw: får man fråga vilket parti/färg? som du är aktiv i ? Spoiler: Tryck här för att visa!
8 okt, 2011 12:02 |
|
GodricH
Elev |
1, tror jag är den ända som har mugglis som jag känner :O
2, Är politiskt aktiv fyller på när jag kommer på mer hehe 8 okt, 2011 12:16 |
|
Kintsugi
Prefekt |
1. Jag blir extra "tjejig" efter att ha arbetat till sjöss en längre tid. Vad menas med det? Jo. På båten springer jag runt osminkad, i rufsigt uppsatt hår eller rufsigt flätat hår, har t-shirts, luftiga tröjor och "pösiga" jeans - igår körde jag med samma stil hemma men idag kände jag helt för att ändra inriktning: sminket är på, rosett-skjorta och rosett-armband är på, tights och tajta knälånga jeans är på. Detta är inget ovanligt. Jag brukar vilja snygga till mig lite fort efter arbete till sjöss för att få pushat fram den där tjejiga/kvinnliga-egoboosten inom mig. ^^
2. Jag har samlat på femmor, nyckelringar, brevpapper, suddgummi, muggar, hp-artiklar och filmer. 3. Jag är pryltokig och har sedan studenten förra året garanterat shoppat film, kläder, smycken, muggar, nördigheter och övrigt för 30 000kr. 4. Men det är lugnt ang nr 3. Jag har hela livet levt snålt och slutade i piano, simning och dans för att inte vara av ekonomisk börda för föräldrarna. 5. Under perioden 13år till 19år hade jag samma armband och halsband på mig: ett svart nitarmband med dödskallar, ett silverarmband, ett annat svart nitarmband, ett bronsfärgat halsband med en bronsfärgad orm och ett silverfärgat halsband med Slytherins emblem. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 8 okt, 2011 12:17 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av expelliarmus: ^ Skrivet av GodricH: Kinshaw: får man fråga vilket parti/färg? som du är aktiv i ? Spoiler: Tryck här för att visa! GodricH, vilket parti är du aktiv i? ![]()
8 okt, 2011 13:14 |
|
Thud
Elev |
1. Jag älskar Nutella på digestivekex.
2. Jag är en jävel på att baka. 3. Jag gillar att dagdrömma och gör det en större del av dagen. 4. Jag vill bli bagare och öppna eget efter skolan. 5. Jag avskyr religion, men tycker att buddhism är den vettigaste religionen om jag måste välja någon. Run run Rudolph, Santa's gotta make it to town 8 okt, 2011 13:20 |
|
dr.severus snigelhorn
Elev |
1. Att jag är den enda i min familj som är Otodox.
2. Att jag hatar att fiska. 3. Jag skulle ha haft en lillebror om han inte dog när han föddes. 4. Jag lever i min fantasi värld. 5. Jag vill inte lära mig att köra när jag blir stor. Jag är son till Proffesor Snigelhorn.
8 okt, 2011 13:23 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen