Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hp kalas!

Forum > Harry Potter > Hp kalas!

1 2 3
Användare Inlägg
Elin Granger
Elev

Avatar


Idag så ska jag på kallas hos min kompis Hedvig (Vi kallar henne Cho) Här är hon: Cho chang!!♥. Det ska vara Harry Potter kalas. Nästa lördag ska jag på kalas hos Frida (Kallas Lavender) hon ska också ha hp kalas. Där ska vi se 6:an. Men idag så ska vi få Bertie Botts Böno I Alla Smaker, och trollstavar och jättemycket! Har ni haft eller gått på något hp kalas?

JAG ÄLSKAR DYLAN O'BRIEN <3

8 okt, 2011 11:07

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Jäklar vad kul!

Tyvärr har jag aldrig varit på ett hp-kalas men däremot har jag dragit på en del HP-konvent och HP-event där man fått klä ut sig, vifta runt med trollstav och lekt HP-relaterade lekar. ^^

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

8 okt, 2011 11:10

Nymphadora Tonks!
Elev

Avatar


Vad roligt!
Jag har aldrig vart på något HP-kalas men om jag ska ha kalas nästa år ska jag nog ha det.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi60.tinypic.com%2Fb3mywk.gif

8 okt, 2011 12:22

Borttagen

Avatar


Vilket sammanträffande. Om din kompis Hedvig fyller år i dag så har hon det samma dag som sin namnsdag.

Tyvärr har jag aldrig varit på hp kalas.

8 okt, 2011 12:49

Borttagen

Avatar


Va kul , fuskigt

Nä har aldrig varit på HP kalas men skulle vilja det

8 okt, 2011 12:55

Dramione99
Elev

Avatar


Va kul för er!

8 okt, 2011 15:06

Borttagen

Avatar


Vad kul! Har aldrig varit på HP-kalas, men skulle gärna vilja.

8 okt, 2011 15:51

Elin Granger
Elev

Avatar


Det var skitkul!

JAG ÄLSKAR DYLAN O'BRIEN <3

8 okt, 2011 19:39

mollylisa
Elev

Avatar


Min kompis lily,luna hade ett, det var jättekul!

16 dec, 2012 18:11

Borttagen

Avatar


Kul för er! Jag är faktiskt riktigt avis nu!

16 dec, 2012 18:23

1 2 3

Forum > Harry Potter > Hp kalas!

Du får inte svara på den här tråden.