Favorit i Idol?
Forum > Off Topic > Favorit i Idol?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ebbavladimir
Elev |
I den här tråden undrar jag vem som är eran favorit Idol? Du kanske tillochmed känner någon som är med
Själv har jag ingen favorit just nu, Oleg har ju liksom åkt ut.. *ledsen tjej* tihi SÅ, Vem är din favorit i årets Idol? 7 okt, 2011 21:31 |
|
IamAK
Elev |
roshana och andré typ, men gillar inte någon särkskilt mycket... tycker inte att årets idol är så bra.
7 okt, 2011 21:34 |
|
ebbavladimir
Elev |
Skrivet av IamAK: roshana och andré typ, men gillar inte någon särkskilt mycket... tycker inte att årets idol är så bra. Jag håller faktiskt med dej 7 okt, 2011 21:37 |
|
expelliarmus
Elev |
- Moa är nog min favorit
- Jag känner Frida Josefsson, som åkte ut i kvalet - Den 11 november ska jag se Idol live
7 okt, 2011 21:37 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av expelliarmus: - Moa är nog min favorit - Jag känner Frida Josefsson, som åkte ut i kvalet - Den 11 november ska jag se Idol live jag gillade frida mer än en hel del av dom som nu är med. 7 okt, 2011 21:42 |
|
Elley
Elev |
7 okt, 2011 21:42 |
|
Fang
Elev |
Oleg, slutade kolla när han åkte ut.
7 okt, 2011 21:43 |
|
ebbavladimir
Elev |
Skrivet av expelliarmus: - Moa är nog min favorit - Jag känner Frida Josefsson, som åkte ut i kvalet - Den 11 november ska jag se Idol live Åhh, jag ska också se Idol live, dock inte den elfte I think.. 7 okt, 2011 21:44 |
|
Elley
Elev |
Bara jag som anser att Oleg inte kan sjunga? Jag tycker han var sjukt dålig och kan bara inte förstå hur han klarade sig till kvalet.
http://nouw.com/ellenfelixson/
7 okt, 2011 21:44 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Elley: Bara jag som anser att Oleg inte kan sjunga? Jag tycker han var sjukt dålig och kan bara inte förstå hur han klarade sig till kvalet.
7 okt, 2011 21:45 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen