Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

weasleys vassa varor

Forum > Harry Potter > weasleys vassa varor

1 2
Användare Inlägg
Lisa98
Elev

Avatar


Hej!
Jag vet inte om det finns en sån här tråd men om det finns kan vi låsa denna!
I alla fall undrar jag om det är någon fler än jag som skulle vilja att weasleys vassa varor skulle öppnas hära i byn!

Tack J.K Rowling för din förmåga! :)

7 okt, 2011 20:39

Angus
Elev

Avatar


Jag! Det hade ju varit jättekul!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fquizilla.teennick.com%2Fuser_images%2FB%2Fbloodyamerican%2F1044924657_gryffindor.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffc07.deviantart.net%2Ffs29%2Ff%2F2010%2F085%2F7%2F6%2F76d2f6e2f3fa80cfaa79b49401554acd.png Be brave. Be strong. Be a Gryff!

7 okt, 2011 20:40

Borttagen

Avatar


Ja, absolut

7 okt, 2011 20:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Ja, absolut

7 okt, 2011 20:44

Borttagen

Avatar


jag vill att det ska öppna en i Malmö, Göteborg, Stockholm och många ställen till

många skulle stamkunder
jag är en av dom

7 okt, 2011 20:56

Angus
Elev

Avatar


Jaha, jag trodde att du menade i trollkarlsstaden här på mugglarportalen! Men, absolut, det hade också varit roligt!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fquizilla.teennick.com%2Fuser_images%2FB%2Fbloodyamerican%2F1044924657_gryffindor.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffc07.deviantart.net%2Ffs29%2Ff%2F2010%2F085%2F7%2F6%2F76d2f6e2f3fa80cfaa79b49401554acd.png Be brave. Be strong. Be a Gryff!

7 okt, 2011 20:58

Borttagen

Avatar


Trodde jag med , men kul ifall den skulle öppna här !

7 okt, 2011 21:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Lisa98:
Hej!
Jag vet inte om det finns en sån här tråd men om det finns kan vi låsa denna!
I alla fall undrar jag om det är någon fler än jag som skulle vilja att weasleys vassa varor skulle öppnas hära i byn!


Om du vill veta om en tråd finns innan du skriver en kan du ju söka i sök-forumet.
Och visst hade det varit kul med en "Weasleys vassa varor"!
Då är det ju det svåraste att få (alla) i hela Sverige att gå med på det.
Men det fixar väl alla vi smarta Hp-fans, eller hur?

7 okt, 2011 21:05

Lisa98
Elev

Avatar


okej det skulle vara en bra idé att ha det i verkligheten men jag menade här på mugglis!

Tack J.K Rowling för din förmåga! :)

7 okt, 2011 21:18

Borttagen

Avatar


tycker jag med!

7 okt, 2011 21:32

1 2

Forum > Harry Potter > weasleys vassa varor

Du får inte svara på den här tråden.