villket är det coolarste spöket
Forum > Harry Potter > villket är det coolarste spöket
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
miss lovegood
Elev |
jag tror att det finns en såda tråd men det är kul att veta
7 okt, 2011 18:53 |
|
Borttagen
|
The Grey Lady. ♥
7 okt, 2011 18:54 |
|
joel9324
Elev |
7 okt, 2011 18:55 |
|
Borttagen
|
Peeves
7 okt, 2011 18:56 |
|
Angus
Elev |
Helt klart peeves!
![]() Be brave. Be strong. Be a Gryff!
7 okt, 2011 18:58 |
|
ikka
Elev |
Fast Peeves är ju inget spöke, han är en poltergeist
Av spökena vet jag inte riktigt, men Nick är cool. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
7 okt, 2011 19:01 |
|
EMELESEL
Elev |
Eh? Va, gör han väl inte? Skrivet av Angus: Helt klart peeves! Han är väl visst ett spöke? My favorite is the Gray Lady 7 okt, 2011 19:02 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Eh? Va, gör han väl inte? Skrivet av Angus: Helt klart peeves! Han är väl visst ett spöke? My favorite is the Gray Lady Vem är han som hoppar genom fönstret med hästen?
7 okt, 2011 19:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ikka: Fast Peeves är ju inget spöke, han är en poltergeist Av spökena vet jag inte riktigt, men Nick är cool. Ja det har ni rätt i Men vad är en poltergist för något då? Vet att han är mer kompakt än ett spöke 7 okt, 2011 19:07 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av joel9324: Skrivet av EMELESEL: Eh? Va, gör han väl inte? Skrivet av Angus: Helt klart peeves! Han är väl visst ett spöke? My favorite is the Gray Lady Vem är han som hoppar genom fönstret med hästen? Det är väl flera stycken, Sir Helt HAlshuggne Podmore 7 okt, 2011 19:07 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen