Katrineholmare?
Forum > Off Topic > Katrineholmare?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Några mugglisar som bor elr ska till Katrineholm nu på Lördag?
Det är nån slags Hp-festival då Ska dit med Nymfadora Tonks och familjen. Eventuellt jans familj också. Nån mugglis som ska dit? Vore najs att kunna träffa nån där 7 okt, 2011 15:35 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen