Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

gSm?

Forum > Off Topic > gSm?

Användare Inlägg
walterr
Elev

Avatar


yea.
Har ni gSm? Isf, vad heter ni där?
jag heter walterrrvoxdure, skicka mig en uggla om ni har lust.
c:

6 okt, 2011 19:58

Eldboll
Elev

Avatar


Padam heter jag där!

6 okt, 2011 20:17

Forum > Off Topic > gSm?

Du får inte svara på den här tråden.