det värsta med voldermort
Forum > Harry Potter > det värsta med voldermort
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
gabbe
Elev |
6 okt, 2011 19:29 |
|
Fang
Elev |
*Voldemort
Är inte det värsta att han mördar folk och är rasist. 6 okt, 2011 19:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av gabbe: det värsta med voldermort är hans näsa så irriterande I have to say I cannot agree with you. 6 okt, 2011 19:56 |
|
dr.severus snigelhorn
Elev |
6 okt, 2011 19:57 |
|
Borttagen
|
Så du anser att utseendet är viktigare än allt det andra som han gör? How wonderful. Det är insidan som räknas.
6 okt, 2011 19:58 |
|
Borttagen
|
Mödare
6 okt, 2011 19:59 |
|
Salle
Elev |
6 okt, 2011 22:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av gabbe: det värsta med voldermort är hans näsa så irriterande Vilken näsa? o.o 7 okt, 2011 15:18 |
|
Borttagen
|
De är ju bara två hål, som på en orm!
7 okt, 2011 15:20 |
|
Borttagen
|
jag skulle nog säga att han inte har något att leva för och att han inte har någon kärlek till någon annan än sig själv. antar att det är på grund av hans barndom, men också folk runt om honom.
7 okt, 2011 15:21 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen