Tvillingtråden
Forum > Off Topic > Tvillingtråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jegli
Elev |
chacha, själv är jag tvilling och jag pratade med Cara Riddle och det visade sig att hon också var det. Nu undrar jag om det finns några mer tvillingar här på mugglis.
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 6 okt, 2011 18:14 |
|
Fang
Elev |
Menar du stjärntecken eller att man har en tvlilling?
6 okt, 2011 18:15 |
|
Cara Riddle
Elev |
6 okt, 2011 18:16 |
|
Katla
Elev |
Jag och Pixie.
♏︎ 6 okt, 2011 18:16 |
|
Cara Riddle
Elev |
6 okt, 2011 18:18 |
|
Jegli
Elev |
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 6 okt, 2011 18:22 |
|
Borttagen
|
Har ingen, skulle dock haft en tvilling!
6 okt, 2011 18:23 |
|
Katla
Elev |
Hur vågar du ens!? Nej, inte alls. Folk blir ofta förvånade när vi säger att vi är tvillingar. ♏︎ 6 okt, 2011 18:24 |
|
Enchanted
Elev |
Jag har alltid undrat hur det skulle va att ha en tvilling. Så ni som är det, har man ett speciellt band eller något?
6 okt, 2011 18:24 |
|
Jegli
Elev |
det är precis som att ha ett vanligt syskon, fast ibland ser man exakt likadana ut
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 6 okt, 2011 18:26 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen