harry potter stav
Forum > Harry Potter > harry potter stav
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Harry.p.Jonsson.
Elev |
hej vet inte vilken stav tycker om så många snälla
6 okt, 2011 17:33 |
|
Oskan
Elev |
Ta din favoritkaraktärs?
Voldemorts eller the Elder Wand tycker jag är de coolaste i alla fall! Harrys och också väldigt välgjord =) "May the force be equal to mass times acceleration" 6 okt, 2011 17:52 |
|
Borttagen
|
tyckeer det är roligast att göra en själv...
6 okt, 2011 17:59 |
|
Pixie
Elev |
6 okt, 2011 18:02 |
|
Harry.p.Jonsson.
Elev |
ja men jag har så många och undrar vilken som är könast och bäst men jag kan lägga upp några som jag gillar
ron weslie fred weslie gorge weslie ginny wislie percy weslie harmanie ganger harry potter jemes potter lilly potter sirus black albus dumeldor lusis mulfoj draco mulfoj profesor lupin profesor snepe 6 okt, 2011 18:09 |
|
Borttagen
|
dom stavar som jag själv gjort är bäst enligt mej
men den första jag gjorde har alltid en plats nära hjärtat ♥ 6 okt, 2011 18:13 |
|
Harry.p.Jonsson.
Elev |
Jag ska göra en själv men ska köpa en med snälla hjälp ok jag sätter ut number på det som är viktigt
1. Skön att håla i 2. Snygg 3. Måste vara nån av dom jag har nämt för 4. Vad har ni för åsikt om den om den inte är bra köper jag den inte 6 okt, 2011 20:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Harry.p.Jonsson.: ja men jag har så många och undrar vilken som är könast och bäst men jag kan lägga upp några som jag gillar ron weslie fred weslie gorge weslie ginny wislie percy weslie harmanie ganger harry potter jemes potter lilly potter sirus black albus dumeldor lusis mulfoj draco mulfoj profesor lupin profesor snepe Tycker att du ska ta den trollstav som du känner passar din personlighet bäst. Eller så gör du en egen som är skapad bara för dig. Du stavade även lite fel på alla namn förutom Harry, de rätta kommer här om du vill titta. Spoiler: Tryck här för att visa! 6 okt, 2011 21:05 |
|
Harry.p.Jonsson.
Elev |
Har gort en nu
10 okt, 2011 20:50 |
|
Nintendo64
Elev |
Ron Weasleys trollstav har jag, den är jätteskön att hålla i
“Come on, Tom. Let’s finish this the way we started - together.”
10 okt, 2011 23:30 |
Forum > Harry Potter > harry potter stav
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen