Fina namn-tråden
Forum > Off Topic > Fina namn-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
linnvendela
Elev |
Efter som att sökfunktionen buggar så kunde jag inte se om redan fanns en sådan här tråd. Om det gör det är det bara att låsa denna.
Jag ÄLSKAR namn! Det finns så många olika och fina och alla namn har en egen personlighet och namnet på en person gör att man kommer ihåg personen bättre! Så här kan du skriva namn du tycker är fina! Jag vill inte att man säger typ "Det var ett fult namn" här! Säg positiva saker istället! Off topic: Detta är mitt 600:de inlägg! =D Snälla, häng på! De namnen som jag tycker är fiiiinast: Luna Nova Venus Jaha. 6 okt, 2011 16:27 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
HAHAHAHAHAHA,åh,tack! Heter Venus.:3
Tycker att Vendela,Zoey,Kimberly, och Lizette är asfina namn.o.o ![]()
6 okt, 2011 16:31 |
|
Borttagen
|
jag geekade en namnsida i typ timmar. sökte på betydelser på typ alla jag kände och kollade statestik.
twilight namnen låg uppe ett långt tag o.o mtv nästa? ewan casey chris will/william max joseph eowen iris elle athina chuck bob tycker jag om :] 6 okt, 2011 16:36
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-16 kl. 10:21
|
|
Elley
Elev |
Jag gillar alldeles för många namn, helt allvarligt så är jag hopplös o.o" Det kommer sluta med att mina barn heter Emma och Calle bara för att jag inte kan bestämma mig...
Men några jag kommer på nu... Luna Lily William Teodor Lova Benjamin Larry (dock min pappas namn) Hehe, jag gillar bokstaven L, bara att inse :'3 Men kom i princip inte på några jag verkligen älskar nu x_x ...hopplös...
http://nouw.com/ellenfelixson/
6 okt, 2011 16:37 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Är typ kär i namnet Lily. Det ska stavas Lily, inte Lilly, Lillie eller Lili. Då är det inte lika fint.
![]()
6 okt, 2011 16:39 |
|
Jegli
Elev |
jag är ju då rätt så besatt av Malfoy familjens namn, de är ju stjärnnamn och galaxer. Men gillar de flesta Hp namn. min abarn lät ju heta något från harrys värld
några favoriter som inte är hp namn^^ Gustav Daniel Jasmin Linnéa GinnyOlivia Jag älskar också Lily, men ett l ja^^. ginny är också en favorit Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 6 okt, 2011 16:44 |
|
baramin
Elev |
Älskar finska namn, haha. Timo, Sami, Vilho, Ossi, Vilja osvosvosv. Ok, blev mest killnamn, men whatever.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 6 okt, 2011 16:45 |
|
Borttagen
|
Juni, Jasmin, Emma, Rebecca, Ben, Love, Tim och Nilas är några riktigt fina namn enligt mig
6 okt, 2011 16:47 |
|
Elley
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Är typ kär i namnet Lily. Det ska stavas Lily, inte Lilly, Lillie eller Lili. Då är det inte lika fint. Det finns inte många finare, om jag får tvillingar som är flickor ska de heta Luna och Lily ♥
http://nouw.com/ellenfelixson/
6 okt, 2011 16:47 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
6 okt, 2011 16:56 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen