Mmmh... Marabou!
Forum > Off Topic > Mmmh... Marabou!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
Sökfunktionen buggar, så jag hittade ingen tråd. Länka gärna om det finns!
Nå, vilken är eran favoritchoklad från Marabou? Jag är ett huuuuge fan av Marabou och är galen i det mesta. Mina absoluta favoriter är dock Apelsinkrokant, Caribbean, Mjölkchoklad, Amigo & Polka! ![]() ![]() ![]() ![]() Åh, på tal om detta, gud vad jag saknar Marabou Amigo... </3
2 okt, 2011 21:38 |
|
Borttagen
|
2 okt, 2011 21:39 |
|
Somnium
Elev |
Daim, Nonstop, Mjölkchoklad, Digestive och schweizernöt
Nomnomnomnom. OwO http://slytherinunicorn.tumblr.com/
2 okt, 2011 21:41 |
|
expelliarmus
Elev |
2 okt, 2011 21:42 |
|
leumas vän
Elev |
2 okt, 2011 21:43 |
|
Margaret
Elev |
2 okt, 2011 21:43 |
|
Borttagen
|
2 okt, 2011 21:44 |
|
expelliarmus
Elev |
leumas vän - Smakat Caribbean? Det är kokos och torkad banan, himmelsk.
Margaret - Fast om man kan blanda sina favoritgodisar så blir det ju AGÖLÄAVLAVNPKÖA; awesome. Enligt min åsikt!
2 okt, 2011 21:44 |
|
Li
Biträdande rektor |
DAIM ♥ såå god!
without something there is no nothing 2 okt, 2011 21:45 |
|
Grace
Elev |
![]() ![]() ![]() Btw, är Marabou även en fågel? När man gogglar det får man fler bilder på fåglar än på choklad. Det förklarar isåfall varför det är bilder på fåglar på Marabou chokladen i Norge... All people smile in the same language <3 2 okt, 2011 21:45 |
Du får inte svara på den här tråden.

















Mugglarportalen