Frukostvanor
Forum > Off Topic > Frukostvanor
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Roretta
Elev |
Hur många äter frukost egentligen? Majoriteten av mina vänner skippart för att de "inte har tid"....
Tycker ni inte att frukosten är viktig? Jag kommer ihåg att för ungefär ett år sedan mådde jag illa bara av tanken att äta på morgonen. Nu är jag dock ett furkostfreak o3o På kvällen när jag lägger mig ser jag fram emot morgonen HAHA Men det är så gooooott ju! Priofrågan med tråden är väl; Vad åt Mugglis till frukost idag? Jag har rutin och tar nästan samma sak varje dag... Kellogs special K, knäckebröd med ost, en banan och ett glas apelsinjuice : )! nomnomnom. Brukar faktiskt allt för ofta använda detta: http://www.kolladinfrukost.se för att jag är....lite.... petig :s Hah! Berits hand touched fried chicken. /proud 2 okt, 2011 11:44 |
|
IamAK
Elev |
jag äter definitivt frukost! annars skulle jag hungra ihjäl xD jag åt två mackor med smör och ost på och en kopp nyponsoppa.
2 okt, 2011 11:46 |
|
Roretta
Elev |
^Ngfgh, nyponsoppa och blåbärssoppa är lyxfrukost imo ♥
Berits hand touched fried chicken. /proud 2 okt, 2011 11:47 |
|
Cyachi
Elev |
Jag är en sån som brukar skippa frukosten, på grund av att jag hellre sover lite längre.
Dock så "åt" jag frukost idag! Ett glas med Óboy, omnom. ♥ 2 okt, 2011 11:47 |
|
Borttagen
|
Frukost på morgonen innan skolan = blärk. e______e
2 okt, 2011 11:48 |
|
Elley
Elev |
2 okt, 2011 11:49 |
|
Somnium
Elev |
Jag brukar inte äta frukost på skoldagar. :c
Det är för tidigt för mig, mår bara illa då. Hänt några gånger att jag tvingat i mig frukost, det är ju ändå dagens viktigaste mål, men det har slutat med att jag spytt upp det. Fast på helger kan jag äta frukost, då går jag ändå upp så sent. cX Då blir det väll rostat bröd med ost och skinka och ett glas apelsinjuice(love♥). http://slytherinunicorn.tumblr.com/
2 okt, 2011 11:50 |
|
ikka
Elev |
Jag älskar frukost! Skulle antagligen inte klara dagen utan, haha. Vad jag äter varierar mellan mackor, youghurt med müsli/flingor, flingor med mjölk och gröt. Juice och en frukt ibland.
Idag åt jag två mackor med leverpastej, några plättar från tidigare i veckan & en banan. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
2 okt, 2011 11:50 |
|
Salazar1
Elev |
Hmm, jag är inte den typen som äter mycket på morgonen men så måste jag. Svimmar annars. Har hänt......I SKOLAN
Äter typ macka med skinka och tomat på och kanske en dl mjölk typ Slytherin Pride 2 okt, 2011 11:51 |
|
Ginnyy
Elev |
Imorse åt jag bara en liten vit macka, men jag har vart magsjuk de senaste dagarna så har inte kunnat äta mycket alls, annars tycker jag att frukost är viktigt!
De flesta vardagarna åker jag hemifrån 6, då hinner jag inte äta hemma, sanning. Men brukar då ALLTID ta med mig mat eller köpa i kafeterian så att jag kan äta när jag är framme i skolan ^^
2 okt, 2011 11:52 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen