Samsung Galaxi mini?
Forum > Off Topic > Samsung Galaxi mini?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Maharajah
Elev |
Någon som har den mobil eller har testat den.
Har nämligen nyss varit och köpt den på stan, men det blev lite förhastat och jag funderar på om jag verkligen gjorde rätt. Det jag söker är främst att den är en android mobil så jag kan leka lite, och såklart att den är bra för kommunikation och musik. Har hört att den har lite dålig kamera, vilket jag inte bryr mig så himla mycket om - men vad har ni för erfarenheter av det? + musikspelaren (eller alltså ljudet i huvudtaget) är det bra? Det är nämligen relativt viktigt att det är bra för mig, eftersom jag jobbar mycket med musik i lurarna, och vill inte ha uruselt ljud direkt. Övriga synpunkter på mobilen tas gärna emot! 1 okt, 2011 18:51 |
|
childhoodlight
Elev |
Musikspelaren tycker jag är bra. Jag tänkte först köpa den men sedan blev det en HTC. I vilket fall som helst tycker jag att det var ett bra val, verkligen. :> Jag skulle varit nöjd, men sen är det ju upp till ägaren i fråga.
Kameran är väl helt normal - inte allt för bra, men den är ju inte dålig heller.
1 okt, 2011 19:19 |
|
Borttagen
|
1 okt, 2011 19:23 |
|
joel9324
Elev |
1 okt, 2011 19:24 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Musikspelaren tycker jag är bra. Jag tänkte först köpa den men sedan blev det en HTC. I vilket fall som helst tycker jag att det var ett bra val, verkligen. :> Jag skulle varit nöjd, men sen är det ju upp till ägaren i fråga. Kameran är väl helt normal - inte allt för bra, men den är ju inte dålig heller. Vad köpte du för htc då? Funderade själv på om jag skulle köpa Wildfire S, men den var betydligt dyrare och eftersom jag är en fattig student som behöver pengar till massa annat roligt så får det nog bli en annan gång för mig! haha Tack iaf för det du skrev, piggade upp mig lite 1 okt, 2011 19:38 |
|
childhoodlight
Elev |
1 okt, 2011 20:00 |
|
evut
Elev |
Jag var såhär (visar med fingrarna) nära på att köpa den, älskar mobiler och hopföser runt jättemycket på den.
Den är riktigt bra om man tänker på vad den kostar, kameran är ok, varken mer eller mindre. Musikspelaren har jag faktiskt inte hört något om vad jag kommer ihåg.
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
2 okt, 2011 17:03 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen