Skåpnummer?
Forum > Off Topic > Skåpnummer?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Losa
Elev |
Vad har ni för skåpnummer i skolan? Och har ni över/underskåp?
Har nummer 19 och överskåp. But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them. SilverUnicorn114 @ Pottermore 1 okt, 2011 13:16 |
|
Ginnyy
Elev |
1 okt, 2011 13:17 |
|
Ida S
Lärare |
Vi har inte över/underskåp, utan alla skåp är ganska rymliga och står radade bredvid varandra.
Nummer 330 är mitt =) "we live together, and harry does all the cooking." 1 okt, 2011 13:18 |
|
Losa
Elev |
Skrivet av Ida S: Vi har inte över/underskåp, utan alla skåp är ganska rymliga och står radade bredvid varandra. Nummer 330 är mitt =) Åh, jag skulle vilja ha så.. Vi har att sjuorna har underskåp, åttorna över och niorna har någon slags konstig... Typ halva, hela skåp. Usch, gillar inte dem But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them. SilverUnicorn114 @ Pottermore 1 okt, 2011 13:20 |
|
MonsterCookie
Elev |
Underskåp, minns inte vilket nummer dock O__o Det är längst bort på hörnet så jag behöver inte hålla koll så mkt x]
wolfstar deserved better. 1 okt, 2011 13:20 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Underskåp... jag har ingen aning vilket nummer jag har...
det är i alla fall blått och så har jag ett silverlås yeay. Jag har inte hunnit decoreara insidan än men det får väl komma så småning om.. 1 okt, 2011 13:21 |
|
Borttagen
|
har skåpnummer 142, och vi har hela,stora skåp
1 okt, 2011 13:23 |
|
Losa
Elev |
Tycker synd om er med underskåp - jag hatade att behöva nästan sitta på golvet mellan lektionerna när jag gick i sjuan. Cx
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them. SilverUnicorn114 @ Pottermore 1 okt, 2011 13:25 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
1 okt, 2011 13:27 |
|
superman
Elev |
Ingen aning vilket nummer jag har. Vi byter hur som helst mellan underskåp och överskåp varje termin, men nu ska jag ha underskåp hela åttan!! Jag får att krypa runt på golvet och fighta runt bland folks ben och ba "hallå! URSÄKTA, jag måste fram till mitt skåp!!!"
1 okt, 2011 13:31 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen