RedWines!
Forum > Harry Potter > RedWines!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Så jag är:
1. Dålig på att hitta trådar som saker passar i därför skapar jag ibland nya, säg åt mig i så fall! 2. Dålig på att placera i forum. JFYI Men. Var inne på Target (typ amerikanska Coop) och hittade... REDWINES. Alla som sett AVPM vet vad jag snackar om. Hehe, de smakar nada. Puz på er ♥
1 okt, 2011 08:07 |
|
Wrackspurt
Elev |
xD en sak är säker: de har säkert ökat i försäljning sedan avps kom ...
What the hell can't they do? Don't worry, you are just as sane as I am. 1 okt, 2011 09:59 |
|
si_tonks
Elev |
åh, awesome! Redwines! Dem borde sälja Redwines i Sverige.
"Favorite way to say RedWines in German accent?" "REDWINES!" ♥ ♥ ♥ ![]()
1 okt, 2011 10:15 |
|
Grace
Elev |
Åh, vad kul! Fast synd om de inte smakar något...
Jag undrar om de vet om att deras försäljning ökade efter att AVPS kom? All people smile in the same language <3 1 okt, 2011 23:45 |
|
leumas vän
Elev |
1 okt, 2011 23:47 |
|
Ginnyy
Elev |
1 okt, 2011 23:49 |
|
Borttagen
|
"Redwines what the hell can`t they do?"
1 okt, 2011 23:59 |
|
soratanaka
Elev |
Red Vines.
Är gott. Ibland. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 2 okt, 2011 00:06 |
|
Borttagen
|
åååh! Redwines.. jag älskar att Ron tror att allt blir bra med en Redwines och sen blir han jätte deprimerad när ingen vill ha ! :'
åh, jag vill smaka.. skiter i att dom inte smakar något, jag kopplar ihop dom med Harry Potter så att dom kommer automatiskt att smaka gott 2 okt, 2011 00:15 |
|
mellanrum
Elev |
2 okt, 2011 10:13 |
Forum > Harry Potter > RedWines!
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen