Bästa filmen!
Forum > Off Topic > Bästa filmen!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Thud
Elev |
Vilken är den bästa filmen du har sett? Fick lust att gå och hyra en, så ge mig ditt bästa förslag! (alla genrer)
Run run Rudolph, Santa's gotta make it to town 30 sep, 2011 14:46 |
|
Roretta
Elev |
Åh åh åh! Jag är mest för skräckfilmer, så jag tipsar om Från andra sidan, The haunting in Connecticut, Silent Hill och The Shining(en klassiker men asbra!). Se dem om ni vill rysa!
Andra fina filmer är Apornas planet (hnfgh♥ ) som jag såg igår först... Den var grym!! Berits hand touched fried chicken. /proud 30 sep, 2011 14:48 |
|
whirlwinds
Elev |
30 sep, 2011 15:07 |
|
Adina
Elev |
SAGAN OM RINGEN FTW.
Annars älskar jag Pixar-filmer. WALL-E, Råttatouille och Hitta Nemo är några av mina favoriter! :) 30 sep, 2011 17:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av whirlwinds: the butterly effect, juno, 500 days of summer och edward scissorhands ♥♥ the breakfast club, sixteen candles (den med molly ringwald!!!!) egentligen alla åttiotalsfilmer, EHE 30 sep, 2011 17:43 |
|
Borttagen
|
En film jag kan helst rekommendera för dig är 80-tals filmen Back to the future.
30 sep, 2011 17:51 |
|
Enchanted
Elev |
500 days of summer, Inception, The Notebook, Little miss sunshine, Kill Bill 1&2, Pulp fiction, Hitta Nemo(den är ju awesome!), Moulin Rouge, The Social Network, Tur & retur och Uptown girls
30 sep, 2011 17:54 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av whirlwinds: the butterly effect, juno, 500 days of summer och edward scissorhands ♥♥ Scissorhands!!! Jag avgudar allt av Tim Burton, en av mina favorit filmer är Sweeney Todd och jag kan basically alla de låtarna. Det samma gäller Nightmare Before Christmas . Beetlejuice är en fantastisk film! Kommer inte på några fler just nu... Pirates of the caribbean filmerna är bra Alice in wonderland glömde jag, tim burton filmen mest, men bara karaktärerna är så fantastiska. 30 sep, 2011 17:59
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-30 kl. 18:07
|
|
Danzi
Elev |
Oj hm.. måste nig vara dessa:
* I am legend * Notting hill * Spiderman * Harry Potter * A cinderella story * Sagan om ringen * Hitta nemo * Shrek * Avatar * Dear John * Secret window * Pirates of the caribbean * Apornas planet Det här är nog bara några av mina favoriter, haha.. x) ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
30 sep, 2011 18:00
Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 1 kl. 11:54
|
|
Margaret
Elev |
* Life as a house
* Finding Neverland * Edward Scissorhands * Sweeney Todd * Tristan & Isolde * Dorian Gray Här är i alla fall några av de bättre filmerna jag sett, förutom Harry Potter då, men de kändes onödiga att nämna. Haha. ![]()
30 sep, 2011 18:05 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen